Asistent/ka produktového oddělení
O pozici
Pracovní nabídka
Primární náplní Tvého pracovního dne bude tzv. zadávání zájezdů do systému (texty, fotky a ceníky na pozadí, dle podkladů od zahraničních partnerů). Abys mohl/a tuhle činnost zvládat na jedničku, musíš ovládat proces prodeje a znát všechno, co k němu patří. Proto Tě nejdříve naučíme zájezdy prodat (cca měsíc zaškolování) a teprve potom Tě naučíme zájezdy vyrábět. Budeš pracovat v týmu, který obchoduje a tvoří produkt. Pokud se Ti zalíbí produktové oddělení, probudí se v Tobě vlohy a potenciál, můžeš z asistenta vyrůst do obchodnického nebe. Vedle zadávání zájezdů bude Tvým důležitým úkolem odbavování zájezdů (posílání rooming listů, organizační komunikace s klienty apod.) V silných dnech budeš vypomáhat zákaznické podpoře, ale to opravdu spíš operativně, nárazově.
Náplň práce
- Zadávání zájezdů do systému (zadávání dat, psaní textů, výběr fotografií)
- Rozesílání tzv. rooming listů
- Komunikace s partnery a delegáty
- Objednávání skipasů či letenek
- Různá administrace
- Zákaznická podpora (operativně)
- 5–10 víkendových služeb za rok (8+5 hodin, extra bonus)
Nabízíme
- Nástup ihned
- Zaškolení na veškerou pracovní náplň
- Zaměstnání v rostoucí cestovní kanceláři
- Pracovní smlouva na dobu neurčitou
- Mzdové ohodnocení 26 500 Kč — 35 500 Kč čistého + 3 000 Kč (víkendová služba cca 5x ročně)
- Vánoční bonus až 50 000 Kč
- 20–22 dní dovolené
- Zaměstnanecké slevy na dovolenou
- MultiSport karta
- 25 000 Kč ročně na vzdělávání
- Firemní auto po 5 letech
- Mladý kolektiv, neformální prostředí
- Teambuildingové akce
- Vedení s osobním přístupem
- Nové kanceláře v Brně (Lesná)
Požadujeme
- Minimálně středoškolské vzdělání s maturitou
- Perfektní psaný projev, znalost html tagování výhodou
- Angličtina (alespoň úroveň B2)
- Smysl pro systémový pořádek
- Rychlá obsluha PC (MS Office – Outlook, Word, Excel, internet)