Samostatná/Samostatný účetní

Jméno/Firma
teamIT s.r.o.
Pracoviště
Praha
Úvazek
Plný
Požadované vzdělání
Bez maturity
Požadované jazyky
Angličtina, Čeština
Profese
Bankovnictví
Vytvořeno
3. 10. 2024

O pozici

Pracovní nabídka

Samostatná/Samostatný účetní

  • Náš klient je úspěšná pobočka známé německé firmy působící v oblasti výroby, prodeje a servisu zařízení pro automobilový průmysl.
  • V roli samostatné účetní/samostatného účetního Vás čeká práce ve výborně fungující firmě s několika desítkami zaměstnanců, s rodinnou pracovní firemní atmosférou, vlídným a spravedlivým šéfem.
  • Firemní účetnictví a související dokumentace je ve vynikajícím stavu a pořádku, současná paní účetní se rozhodla po několika letech úspěšné spolupráce odejít za novou pracovní příležitostí, rozpracované úkoly Vám ráda předá a vysvětlí.
  • Zázemí stabilní společnosti.
  • Příjemné pracovní prostředí, samostatná kancelář.
  • Vašim nadřízeným bude přímo generální ředitel společnosti.
  • Adresa pracoviště: Horní Počernice.
  • Nástup dle dohody, ideálně ihned, případně co nejdříve alespoň na částečný úvazek pro postupné přebírání účetní agendy
  • Po zaučení a převzetí funkce máte možnost pracovat až 2 dny týdně z Home office, dohodou.

Náplň práce:

  • Kompletní vedení podvojného účetnictví, účtování došlých faktur, pokladních a ostatních účetních dokladů v české měně i v ostatních cizích měnách
  • Účtování rekapitulace mezd, kurzovních rozdílů, pracovních cest, majetku, odpisů
  • Sestavování výkazů DPH, SH, KH a silniční a srážkové daně
  • Účtování bankovních výpisů, vedení pokladny, platba faktur
  • Zpracování čtvrtletních účetních závěrek a roční závěrky
  • Jednání s daňovým poradcem a spolupráce s auditory
  • Pravidelný reporting
  • Spolupráce při tvorbě budgetu, forecastu, cash-flow

Požadavky:

  • SŠ/VŠ vzdělání, minimálně 2 roky praxe samostatné účetní
  • Dobrá orientace v účetních a daňových zákonech
  • Samostatnost, pečlivost, odpovědnost, flexibilita
  • Znalost AJ na komunikativní úrovni pro účely časté spolupráce s kolegy v německé centrále společnosti
  • Aktivní znalost MS Office ( Excel, Word, Outlook)
  • Znalost IFRS výhodou
  • Znalost systému SAP výhodou

Nabízíme:

  • Práce na hlavní pracovní poměr ve stabilní a úspěšné společnosti
  • Příjemné pracovní prostředí a přátelský tým kolegů
  • Ročně 5 týdnů dovolené + 5 dnů volna navíc
  • Příspěvek na stravování
  • Samostatnou kancelář
  • Jazykové a PC kurzy
  • Odborné kurzy

Nástupní plat:

  • Nástupní plat je věcí jednání, jsme schopni nabídnout zajímavé platové ohodnocení