IT ŘEDITEL/ŘEDITELKA
O pozici
Pracovní nabídka
Úřad pro zastupování státu ve věcech majetkových (ÚZSVM) je organizační složkou státu, která zastupuje stát v právních sporech, hospodaří s vymezeným státním majetkem a řeší dislokace státních úředníků. Vznikl ke dni 1.7.2002. Jeho ústředí sídlí na Rašínově nábřeží v Praze, svou činnost vykonává dále prostřednictvím sítě Územních a odloučených pracovišť po celé ČR
Hledáme vhodné kandidátky a kandidáty na pozici:
IT ředitel/ředitelka
V rámci úseku IT hledáme zkušeného IT managera/ ředitele, kterého kromě obvyklých IT úkolů čeká i množství progresivních úkolů jako například inovační projekty v oblasti spisové služby a projekty v rámci technické podpory a správy sítí.
Co bude vaší náplní práce?
- Komplexní koordinace ICT a spisové služby v Úřadu, zavádění nové spisové služby.
- Definování politiky v oblasti informatiky, její prosazování a zabezpečení.
- Zabezpečování financování a nákupu informačních technologií a služeb.
- Metodické vedení příslušné oblasti činnosti územních a odloučených pracovišť.
- Řízení certifikační služby systému PKI v Úřadu.
Co od vás očekáváme?
- Vysokoškolské vzdělání v magisterském případně v bakalářském studijním programu nebo střední vzdělání s maturitní zkouškou a praxí v oboru minimálně 5 let
- Zkušenost ve veřejné správě výhodou
- Znalost IT prostředí, IT řešení a postupů včetně informační bezpečnosti.
- Zkušenost s řízením interního IT týmu, řízení externích dodavatelů IT řešení a související koordinace.
- Realizace veřejných zakázek dle zákona č. 134/2016 Sb.
- Znalost zákona č. 181/2014 Sb., o kybernetické bezpečnosti
- Organizační a komunikační schopnosti.
- Analytický přístup k řešení jednotlivých projektů.
- Státní občanství České republiky, občanství jiného členského státu Evropské unie nebo občanství státu, který je smluvním státem Dohody o Evropském hospodářském prostoru
- Trestní bezúhonnost
- Osvědčení fyzické osoby pro přístup k utajovaným informacím stupně Důvěrné, popř. ochota podstoupit bezpečnostní řízení za účelem získání tohoto osvědčení
- Předložení koncepce v oblasti organizace ICT a spisové služby, správy oběhu dokumentů a návrhu důvěryhodného archivu a jeho implementace v souladu s českou legislativou, evropským právem pro správu a archivaci elektronických dokumentů v rozsahu minimálně 3 normostran (koncepce by kromě cílů měla obsahovat i konkrétní opatření/procesy vedoucí k jejich dosažení).
- Splnění podmínek ustanovení § 17 odst. 2 a odst. 3 zákona č. 201/2002 Sb.
- Splnění podmínek ustanovení § 2 zákona č. 451/1991 Sb. a lustrační osvědčení.
Co vám můžeme nabídnout?
- Platové zařazení podle nařízení vlády č. 341/2017 Sb., plat cca 70 až 75 tis. Kč.
- Flexibilní začátek a konec pracovní doby
- 25 dní dovolené + 5 dní sick days
- Možnost občasné práce z domova
- Příspěvek na stravování
- Příspěvek na penzijní spoření
- Možnost využít rekreační chatu v Harrachově
- Kancelář nedaleko centra Prahy na Rašínově nábřeží
- Služební notebook a telefon jsou samozřejmostí
- Stabilita státního sektoru
Budeme se těšit na Vaši odpověď!