Administrativní pracovník - asistent(ka)/fakturant(ka)

Jméno/Firma
Mašek Daniel, Mgr., advokát
Pracoviště
Opletalova 1535/4, Praha
Úvazek
Plný
Požadované vzdělání
Bez maturity
Požadované jazyky
Angličtina
Profese
Administrativa
Vytvořeno
3. 10. 2024

O pozici

Pracovní nabídka

Advokátní kancelář Mašek, Kočí, Aujezdský se sídlem v centru Prahy hledá uchazeče o zaměstnání na pozici administrativního pracovníka back office – asistenta(ku)/fakturanta(ku).

Náplň práce:

  • všeobecná administrativní podpora chodu advokátní kanceláře
  • zajišťování fakturace prostřednictvím informačního systému (tvorba faktur, kontrola došlých plateb, komunikace s účetní atd.)
  • zadávání plateb přes internetové bankovnictví
  • vyřizování příchozích telefonních hovorů
  • kontrola a kompletování podání pro klienty či soudy
  • komunikace s klienty, úřady a soudy

Požadujeme:

  • SŠ vzdělání, nejlépe ekonomického zaměření (vhodné i pro absolventy)
  • alespoň základní znalost anglického jazyka
  • znalost práce na PC
  • pečlivost, samostatnost a zodpovědný přístup k práci
  • příjemné reprezentativní vystupování

Nabízíme:

  • práci na HPP v příjemném prostředí a přátelském kolektivu
  • možnost osobního a intelektuálního rozvoje
  • dobrou dopravní dostupnost (v blízkosti metra A, B i C)
  • příspěvek na stravování
  • příspěvek na dopravu
  • občerstvení na pracovišti
  • v případě zájmu volnočasové aktivity

V případě zájmu o práci u nás prosím zašlete písemnou nabídku společně se strukturovaným životopisem. Děkujeme.