ALD STORE hledá CONTENT ADMINISTRATOR

Jméno/Firma
EXX s.r.o.
Pracoviště
Česká republika
Úvazek
Plný
Požadované vzdělání
Bez maturity
Profese
Zákaznický servis
Požadované jazyky
Čeština
Vytvořeno
3. 10. 2024

O pozici

Pracovní nabídka

POPIS PRÁCE - CONTENT ADMINISTRATOR

Základní požadavky:

Kreativita a smysl pro detail
Schopnost vytvářet, aktualizovat a upravovat obsah (texty, obrázky, videa)
Výborné dovednosti v psané formě (gramatika, stylistika) pro úpravu a korekturu textů
Angličtina podmínkou, znalost více jazyků výhodou
Výhodou - znalost aktuálních trendů v digitálním marketingu a obsahu – povědomí o tom, co funguje na různých platformách a jak zaujmout uživatele.
Výhodou - schopnost pracovat s obrázkovými editory (např. Adobe Photoshop nebo Canva) pro základní úpravy grafiky.
Výhodou - znalosti SEO

Náplň práce:

Eshopy:
Přidává nový obsah (texty, obrázky, videa) na eshopy.
Aktualizuje stávající obsah, včetně úprav textů, změny obrázků, videí nebo jiných multimédií.
Zodpovídá, že všechny informace na webu jsou aktuální, správné a konzistentní.
Zodpovídá, že obsah je vždy aktuální, správně naformátovaný a snadno dostupný pro uživatele.
Spravuje obsah v souladu s firemními pravidly a standardy.
Optimalizuje obsah pro vyhledávače a zajišťuje jeho viditelnost online ve spolupráci s marketingovým týmem, včetně úprav meta popisků, klíčových slov a URL.
Nahrává a upravuje obrázky, videa a další multimediální soubory pro potřeby e-shopu.
Provádí pravidelné kontroly obsahu na chybovost, aktuálnost a přehlednost.
Nastavuje jednotlivé stránky a sekce v rámci webu.
Nastavuje a spravuje kampaně, akce dle zadání.
Vyřizuje zákaznické reklamace


Ostatní:
Připravuje podklady pro zalistování zboží na všechny systémy využívaných firmou.
Naceňuje zboží dle zadání ve všech k tomu využívaných systémech.
Připravuje podklady pro retail.
Připravuje podklady pro WHS.
Úzce spolupracuje s marketingovým oddělením.
Spolupracuje na přidělených projektech napříč odděleními.

Plat: 30 fix + 5 variabilní složka
Místo výkonu práce: Praha / home office