Import - export koordinátor/kordinátorka
O pozici
Pracovní nabídka
Co vás čeká?
• Koordinace importu a exportu převážně kontejnerových zásilek obchodního zboží
• Administrace obchodních případů: vyřízení potřebné dokumentace, příprava podkladů pro fakturaci a reporting, zadávání dat do systému
• Komunikace s dodavateli, odběrateli a dopravními společnostmi
Co byste měl/a mít?
• Odpovídající vzdělání: VŠ nebo SŠ ekonomického/obchodního/logistického směru.
• Zkušenosti: 2 roky praxe na obdobné pozici (obchodní nebo logistická administrativa)
• Angličtina aktivní slovem a písmem – úroveň B2
Bonusové body pro Vás:
• Znalost ERP systémů: MS Dynamics, Navision, Power BI.
Jaký byste měl/měla být?
• Detailista s odpovědností: Precizní a spolehlivý/á.
• Týmový hráč: Rádi spolupracujete, ale umíte pracovat i samostatně.
Co Vám nabídneme?
• Pevné zázemí: Stabilní firma s rodinnou atmosférou a možností růstu.
• Pracovní smlouva na dobu neurčitou: Po zkušební době a roční smlouvě.
• Flexibilní pracovní doba: Sami si nastavíte, kdy začínáte a končíte. Jádro 9:00-15:00.
• Místo výkonu práce: Brno – Královo Pole, v moderním pracovním prostředí.