Vedoucí personálního oddělení

Jméno/Firma
PUNCOVNÍ ÚŘAD
Pracoviště
Kozí 748/4, Praha
Úvazek
Plný
Požadované vzdělání
Vysokoškolské
Profese
Personalistika a HR
Vytvořeno
3. 10. 2024

O pozici

Pracovní nabídka

Pojďte se s námi stát pracovníkem Puncovního úřadu v Praze.

Puncovnictví je jednou z nejstarších činností při ochraně zájmů spotřebitele, která se v různých zemích rozvíjela odlišně v souvislosti s různým hospodářským a politickým vývojem. Díky odbornosti a dobré úrovni práce si české puncovnictví v průběhu let od svého vzniku v roce 1806 získalo velmi dobrou pozici ve společnosti.

Nyní hledáme nového kolegu nebo novou kolegyni na pozici s názvem vedoucí personálního oddělení.

Co Vás čeká?

  • Tvorba koncepce, komplexní koordinace a usměrňování personální správy ve správním úřadu s celostátní působností.
  • Celostátní koordinace a metodické usměrňování ochrany zaměstnanců ve mzdové oblasti.
  • Další činnosti, jejichž výkon se na místě požaduje:

o vedení zaměstnanců oddělení
o zpracovávání potřebných dokumentů pro nástup zaměstnanců do služebního a prac. poměru
o zpracovávání návrhů systemizace PÚ na příslušný kalendářní rok a návrhů změn platné systemizace v průběhu roku
o příprava plánu mzdových prostředků a sledování jejich čerpání
o zajišťování změny platových výměrů zaměstnanců a příprava rozhodnutí o změnách
o příprava podkladů pro výplatu mimořádných odměn a zpracovávání rozhodnutí o přiznání odměn
o organizace služebního hodnocení zaměstnanců, zpracovávání závěrů hodnocení včetně změn osobních příplatků podle návrhů vedoucích a rozhodnutí předsedkyně PÚ
o vedení evidence o platech zaměstnanců v personálním informačním systému a poskytování údajů z něj dle požadavků vedoucích a nadřízených orgánů
o vypracovávání návrhů interních aktů řízení, týkající se personální práce, systemizace a odměňování
o vypracovávání dalších statistických výkazů z oblasti personální práce a platů
o spolupráce s dalšími orgány státní správy působícími v oblasti personální práce
o zpracovávání rozhodnutí týkajících se životních a pracovních jubileí
o zajišťování poradenství v pracovněprávních záležitostech pro zaměstnance PÚ
o zpracovávání měsíční mzdové inventury - podkladů pro mzdovou účetní
o zpracování DPP a DPČ, vedení evidence
o plnění dalších úkolů dle potřeb PÚ a pokynů nadřízeného

K výběrovému řízení budete určitě potřebovat:

Vysokoškolské vzdělání (bakalářský nebo magisterský stupeň), čistý trestní rejstřík, dále také (narozeni před 1. prosince 1971) originál nebo úředně ověřenou kopii osvědčení podle § 4 odst. 1 zákona č. 451/1991 Sb., poté i jste-li narozeni přede dnem 1. prosince 1971, čestné prohlášení[1] podle § 4 odst. 3 zákona č. 451/1991 Sb., dále potvrzení dle § 9 odst. 3 d) zákona o státní službě; podle tohoto ustanovení se výběrového řízení může zúčastnit: „osoba, která v uplynulých 15 letech vykonávala nejméně po dobu 1 roku činnosti podle § 5 nebo činnosti obdobné".
 

Co Vám můžeme nabídnout:

  • zázemí stabilního úřadu s pracovištěm v centru historické Prahy
  • pravidelnou pevně danou pracovní dobou
  • služební poměr na dobu neurčitou (plný úvazek 40h/týden)
  • 25 dnů dovolené
  • 5 dnů indispozičního volna
  • až 5 dnů služebního volna k individuálním studijním účelům
  • možnost homeoffice po dohodě
  • příspěvek na stravování
  • možnost zřízení Multisport karty
  • kompletní zaučení
  • možnost zvýhodněného tarifu mobilního operátora

Co je dobré vědět:

Na služebním místě jsou vykonávány činnosti, pro jejichž výkon je nezbytné uzavření dohody o odpovědnosti k ochraně hodnot svěřených státnímu zaměstnanci k vyúčtování.

Kompletní a komplexní informace k výběrovému řízení naleznete na elektronické úřední desce Puncovního úřadu.

Konkrétně: https://www.puncovniurad.cz/cz/deska.aspx

Neodpovídejte, prosím, prostřednictvím zdejšího tlačítka "ODPOVĚDĚT" zde na jobs.cz. Nabídky zaslané přes zdejší odpovědní formulář totiž nemohou být do výběrového řízení zařazeny. Pro zařazení do výběrového řízení je nutné odpovědět formou žádosti o přijetí do služebního poměru, který doručíte přímo Puncovnímu úřadu.

Žádost, postup a úplné informace k tomuto výběrovému řízení naleznete na úřední desce Puncovního úřadu, toto je pouze informativní inzerát. Pokud budete mít jakékoliv dotazy k podání žádosti o přijetí do služebního poměru či k průběhu výběrového řízení, neváhejte nás kontaktovat, veškerý postup Vám rádi vysvětlíme. (Kontakt: Ing. Mgr. Kristýna Mixová 225 982 203 / 606 650 414/v případě nepřítomnosti sekretariát 225 982 111).

Těšíme se na Vás!

Aktuální výběrové řízení končí 4.11.2024. Do této doby musí být doručeny na podatelnu Puncovního úřadu obálka obsahující potřebné listiny. Všechny doručené obálky budou otevírány současně až tomto datu.