Obchodník do týmu ENIGOO
O pozici
Pracovní nabídka
Zdravíme z ENIGOO! ????????♂️
Už více než 15 let jsme na ticketingovém (nebo jestli chceš - vstupenkovém) trhu a vyvíjíme moderní systémy, které mají zjednodušit administraci s pořádáním akcí, nákupem vstupenek, ale zároveň mají zvyšovat zisky pro pořadatele. Všechno v jednom - komplexní služba na klíč s napojením na CRM systém, nebo třeba mobilní aplikace ????????. Za dobu činnosti se nám povedlo přivést zákazníky, kteří generují stamilionové obraty v prodeji vstupenek a spousta z nich už jsou parťáci, kteří za námi rádi jezdí, třeba i na společné akce.
Za posledních 2,5 let jsme vyrostli 2x o 100% na příjmech, o 100% na lidech, o 400% na nových systémech a o 80% na zákaznících. 2x jsme rekonstruovali a modernizovali kanceláře a v září se bude stěhovat celý vývoj do nového patra, protože to naše už není nafukovací. ENIGOO zažívá fakt raketový růst a odráží se to na lidech, které hledáme do různých oddělení.
????????♀️ Koho hledáme:
Hledáme obchodníka. Někoho, kdo má obchodničení vyloženě v krvi, narodil se s tím a zároveň je hladový po výsledcích. U nás s hladem přichází skvělé výsledky. Je to osobností sympaťák, rád se pobaví s ředitelem filharmonie, produkčním festivalu, nebo třeba IT manažerem na fotbalovém stadionu. Zároveň hledáme někoho, kdo se nebojí rychle zapadnout do kolektivu a rovnou se pustit do práce - stačí zvednout telefon a s ostatním už ti pomůžeme.
???? Co na tebe u nás čeká?
- Vyhledávání potenciálních klientů - jenom v České republice je stále ohromný potenciál a na některé oblasti jsme ještě ani nestačili zacílit.
- Můžeš si vybrat, jaký obor tě bude bavit - v našem portfoliu máme filharmonie, extraligové kluby, kluby Fortuna ligy, největší festivaly v ČR, mezinárodní šampionáty, nebo třeba zoologické zahrady a výstaviště.
- Budeš od našich parťáků zjišťovat, jak jsou se systémem spokojeni a jestli nemají další nápady na vylepšení - náš systém roste hlavně díky nim.
- Tvojí super-důležitou rolí bude sladění s našimi key accounty, kterým budeš předávat nové akce a oni už si poradí s nasazením a supportem.
- Připravujeme jednu oblast, kterou bychom chtěli rozjet a budeme rádi, když nám s ní pomůžeš.
- Hlavně se můžeš opřít o TOP reference v České republice (AC Sparta Praha, Pražské jaro, Dynamo Pardubice, Výstaviště České Budějovice, ZOO Olomouc, Obchodní dům Máj, Divadlo Ungelt, Český svaz ledního hokeje, UFFO Trutnov a hromada dalších)
- Naopak tě u nás nečeká korporátní prostředí. Hledáme lidi, kteří si umí poradit, zároveň se nebojí využít síly celého týmu.
???? Co od tebe očekáváme:
- Zvednout telefon a nebát se zavolat je základ - s tím ti hned na začátku pomůžeme.
- Pohodové a profesionální vystupování - jednou je na druhé straně ajťák a podruhé ředitel kulturního centra.
- Umíš si najít informace o potenciálním klientovi a předat je do CRM.
- Zodpovědnost za předání informací.
- A pak dvě věci, které jsou hlavní - jasná a přímá komunikace s kolegy a zájem o oblast obchodování, kterou dostaneš na starosti.
???????? Co ti za to nabídneme?
- ???????????????? U nás je to o lidech - máme skvělej neformální kolektiv s věkovým průměrem 30ti let.
- ???? Motivační odměnu, kterou řešíme s každým individuálně podle úrovně zkušeností, výkonu a výsledků. Naši obchodníci nemají strop a zároveň obchodují TOP produkty na trhu s prokazatelnými referencemi.
- ???? Parkování hned u kanceláří.
- ???? 20 dní dovolené + 2 dny sick-days.
- ????️ Full-time podle domluvy s možností občasného home-office po zapracování (nehledáme nikoho na remote).
- ???? Firemní počítač.
- ???? Služební automobil.
- ???? Kompletně zrekonstruované kanceláře v Pardubicích, 4 min pěšky od nádraží.
- ☕️ Firemní kavárnu s pořádným kávovarem a 700W surround ozvučením pro párty.
- ???? Neustálé občerstvení a ovoce.
- ????️ Společná posezení a akce (třeba dvoudenní výlet na hory párkrát do roka).
- ???? Herní zónu na vývoji (psst, připravujeme i místo pro stolní fotbálek).
- ???? Individuální školení .
- ???????? Spolupráce na full-time se sídlem v Pardubicích.
- ???? Flexibilní pracovní dobu.
Kdo jsme? ????????????
My v Pardubicích nejenom vytváříme špičkovou ticketingovou službu na klíč, ale také se snažíme dělat věci jinak. V ticketingu vidíme možnost pro posílení vztahů s našimi partnery a jejich návštěvníky, prodej suvenýrů, poskytování CRM platformy s AI a adaptivního prostředí. Jsme zde, abychom podpořili pořadatele v budování přímých vztahů s jejich diváky.
Jedna z věcí, které nás dělají speciálními, je, že kromě naší ticketingové platformy, dodáváme sportovním klubům i exkluzivní mobilní aplikace pro fanoušky, pro všechny partnery unikátní systémy identifikace návštěvníků, integrujeme se systémy třetích stran a poskytujeme CRM systém pro automatizaci komunikace a detailní analytiku chování návštěvníků.
Pokud tě naše nabídka zaujala, dej nám vědět posláním životopisu, spoj se s námi na LinkedIn, nebo rovnou napiš e-mail a rádi se s tebou potkáme u nás v Pardubicích a dáme si dobrý kafe ☕️????.