Technický konzultant L1 pro iDoklad (Brno)

Jméno/Firma
Seyfor, a. s.
Pracoviště
Drobného 555/49, Brno
Úvazek
Plný
Požadované vzdělání
Vysokoškolské
Profese
Zákaznický servis
Požadované jazyky
Čeština
Vytvořeno
3. 10. 2024

O pozici

Pracovní nabídka

Proč by tě tahle pozice měla zajímat?

Smyslem naší práce je pomáhat uživatelům fakturačního softwaru iDokladtechnickými potížemi. Nejsme jen na telefonní lince, ale odpovídáme i na písemné dotazy a připravujeme podpůrné materiály, které dělají iDoklad ještě jednodušší na používání.

Hledáme kolegu do týmu L1 supportu v Brně.

  • Telefonická komunikace s lidmi ti nedělá problém a trpělivosti máš na rozdávání
  • Při psaní zpráv dbáš na svůj projev.
  • Chceš propojit své technické znalosti s těmi ekonomickými. A to je profesní mix, který se jen tak nevidí.
  • Podporovaný produkt iDoklad dobré jméno mezi uživateli. iDoklad je nejoblíbenější fakturační SW v Česku i na Slovenku, má 35.000+ uživatelů a vysoké hodnocení na AppStore i Google Play.
  • Záleží ti na lidech, se kterými pracuješ v týmu. Nám také, proto je náš tým bez přehánění boží.

Co budeš určitě potřebovat:

  • Kultivovaný projev nejen po telefonu, ale i v písemném projevu
  • Pokročilou IT gramotnost
  • Předchozí zkušenosti s prací v call centru nebo na technické podpoře jsou výhodou
  • Znalost účetnictví výhodou
  • Ability to answer call in English would be nice, but not a must

Náplň tvé práce trochu víc technicky:

  • Telefonická a písemná technická podpora L1 pro iDoklad
  • Příprava Nápovědy a podpůrných uživatelských materiálů
  • Natáčení uživatelských návodů

U nás získáš:

  • Adekvátní odměnuvýkonové bonusy vyplácené měsíčně
  • Poctivý adaptační plán na začátku
  • Pracovní místo tě čeká v pohodlných kancelářích v Brně u Lužánek
  • Směny na lince si rozdělujeme dopředu, fungujeme od 8:00 do 17:00
  • Home Office je možný po zaškolení, ale i tak preferujeme aspoň 3 dny v kanceláři