Technický konzultant L1 pro iDoklad (Brno)
Seyfor, a. s.
Drobného 555/49, Brno
Plný
Vysokoškolské
Zákaznický servis
Čeština
3. 10. 2024
O pozici
Pracovní nabídka
Proč by tě tahle pozice měla zajímat?
Smyslem naší práce je pomáhat uživatelům fakturačního softwaru iDoklad s technickými potížemi. Nejsme jen na telefonní lince, ale odpovídáme i na písemné dotazy a připravujeme podpůrné materiály, které dělají iDoklad ještě jednodušší na používání.
Hledáme kolegu do týmu L1 supportu v Brně.
- Telefonická komunikace s lidmi ti nedělá problém a trpělivosti máš na rozdávání
- Při psaní zpráv dbáš na svůj projev.
- Chceš propojit své technické znalosti s těmi ekonomickými. A to je profesní mix, který se jen tak nevidí.
- Podporovaný produkt iDoklad má dobré jméno mezi uživateli. iDoklad je nejoblíbenější fakturační SW v Česku i na Slovenku, má 35.000+ uživatelů a vysoké hodnocení na AppStore i Google Play.
- Záleží ti na lidech, se kterými pracuješ v týmu. Nám také, proto je náš tým bez přehánění boží.
Co budeš určitě potřebovat:
- Kultivovaný projev nejen po telefonu, ale i v písemném projevu
- Pokročilou IT gramotnost
- Předchozí zkušenosti s prací v call centru nebo na technické podpoře jsou výhodou
- Znalost účetnictví výhodou
- Ability to answer call in English would be nice, but not a must
Náplň tvé práce trochu víc technicky:
- Telefonická a písemná technická podpora L1 pro iDoklad
- Příprava Nápovědy a podpůrných uživatelských materiálů
- Natáčení uživatelských návodů
U nás získáš:
- Adekvátní odměnu a výkonové bonusy vyplácené měsíčně
- Poctivý adaptační plán na začátku
- Pracovní místo tě čeká v pohodlných kancelářích v Brně u Lužánek
- Směny na lince si rozdělujeme dopředu, fungujeme od 8:00 do 17:00
- Home Office je možný po zaškolení, ale i tak preferujeme aspoň 3 dny v kanceláři