Customer Service Representative ČJ / AJ

Jméno/Firma
Antal International s.r.o.
Pracoviště
Jungmannova 745/24, Praha
Úvazek
Plný
Požadované vzdělání
Bez maturity
Požadované jazyky
Angličtina, Čeština
Profese
Zákaznický servis
Vytvořeno
3. 10. 2024

O pozici

Pracovní nabídka

Pro našeho klienta, dynamickou fintech společnost, která se zaměřuje na modernizaci online plateb a přináší inovativní řešení pro obchodníky a spotřebitele na vysoce rostoucích trzích hledáme kandidáty se zkušenostmi v zákaznické podpoře, kteří budou poskytovat komplexní služby zákazníkům prostřednictvím e-mailu, telefonu a chatu. Hledáme někoho, kdo má 2–4 roky praxe v oblasti zákaznické podpory a je zvyklý komunikovat s klienty různými kanály.

Náplň práce:

  • Podpora B2B a B2C zákazníků především v ČR (s menším podílem mezinárodních klientů) prostřednictvím telefonu, e-mailu a live chatu
  • Správa zákaznických databází v interním systému
  • Ověřování a identifikace kontaktujících zákazníků a řešení nahlášených problémů
  • Zaznamenávání požadavků a jejich předávání dalším oddělením
  • Spolupráce s dalšími týmy společnosti pro efektivní řešení zákaznických požadavků

Požadavky:

  • Minimálně středoškolské vzdělání
  • Plynulá znalost angličtiny a češtiny v mluvené i psané formě
  • Zkušenost v zákaznické podpoře 2–4 roky
  • Dobrá znalost práce s balíčkem MS Office (Word, Excel, PowerPoint)
  • Schopnost jasně formulovat myšlenky a efektivně komunikovat se zákazníky

Osobnostní předpoklady:

  • Vynikající komunikační dovednosti
  • Schopnost pracovat v týmu
  • Vysoká úroveň osobní kultury a profesionality
  • Empatie a schopnost budovat pozitivní obraz společnosti

Nabízíme:

  • Flexibilní pracovní doba
  • Standardní pracovní hodiny (8:00–16:00)
  • Práce z domova
  • Příležitost pracovat především s českými klienty, s menším podílem mezinárodních interakcí