Customer Service Representative ČJ / AJ
Antal International s.r.o.
Jungmannova 745/24, Praha
Plný
Bez maturity
Angličtina, Čeština
Zákaznický servis
3. 10. 2024
O pozici
Pracovní nabídka
Pro našeho klienta, dynamickou fintech společnost, která se zaměřuje na modernizaci online plateb a přináší inovativní řešení pro obchodníky a spotřebitele na vysoce rostoucích trzích hledáme kandidáty se zkušenostmi v zákaznické podpoře, kteří budou poskytovat komplexní služby zákazníkům prostřednictvím e-mailu, telefonu a chatu. Hledáme někoho, kdo má 2–4 roky praxe v oblasti zákaznické podpory a je zvyklý komunikovat s klienty různými kanály.
Náplň práce:
- Podpora B2B a B2C zákazníků především v ČR (s menším podílem mezinárodních klientů) prostřednictvím telefonu, e-mailu a live chatu
- Správa zákaznických databází v interním systému
- Ověřování a identifikace kontaktujících zákazníků a řešení nahlášených problémů
- Zaznamenávání požadavků a jejich předávání dalším oddělením
- Spolupráce s dalšími týmy společnosti pro efektivní řešení zákaznických požadavků
Požadavky:
- Minimálně středoškolské vzdělání
- Plynulá znalost angličtiny a češtiny v mluvené i psané formě
- Zkušenost v zákaznické podpoře 2–4 roky
- Dobrá znalost práce s balíčkem MS Office (Word, Excel, PowerPoint)
- Schopnost jasně formulovat myšlenky a efektivně komunikovat se zákazníky
Osobnostní předpoklady:
- Vynikající komunikační dovednosti
- Schopnost pracovat v týmu
- Vysoká úroveň osobní kultury a profesionality
- Empatie a schopnost budovat pozitivní obraz společnosti
Nabízíme:
- Flexibilní pracovní doba
- Standardní pracovní hodiny (8:00–16:00)
- Práce z domova
- Příležitost pracovat především s českými klienty, s menším podílem mezinárodních interakcí