Finanční kontrolor/konzultant pro SME (m/ž)

Jméno/Firma
NO77 s.r.o.
Pracoviště
Praha
Úvazek
Plný
Požadované vzdělání
Vysokoškolské
Profese
Bankovnictví
Požadované jazyky
Čeština
Vytvořeno
3. 10. 2024

O pozici

Pracovní nabídka

Pro našeho klienta, který se zabývá finančním poradenstvím hledáme finančního kontrolor s přesahem do řízení projektů a prací s obchodními daty.

Cílem pozice je nejen sledování a analýza finančního zdraví společnosti, ale také zajištění efektivního propojení finančních procesů s obchodními a projektovými operacemi.
 
Klíčové odpovědnosti:
- Finanční Analýza a Reporting:
o Tvorba a prezentace měsíčních finančních reportů pro vedení.
o Pravidelná analýza a sledování cash flow, finančních výsledků a rozpočtových odchylek.
- Rozpočtování a Předpovědi:
o Příprava a revize ročních rozpočtů a finančních plánů.
o Provádění finančních revizí a nastavení korektivních opatření.
o Participace při sestavování business plánů
- Schvalování faktur:
o Zodpovědnost za proces schvalování všech vstupních a výstupních faktur.
o Kontrola správnosti fakturace podle uzavřených smluv, dohod a stavu projektu v CRM.
- Práce s CRM Systémem:
o Správa a analýza dat v systému CRM pro optimalizaci obchodních a marketingových aktivit.
o Spolupráce s obchodním oddělením na zlepšení zákaznické zkušenosti a efektivity komunikace.
- Generování Fakturací z Projektového Řízení:
o Spolupráce s projektovými manažery na sledování fází projektů a jejich vlivu na finanční plánování.
o Generování faktur na základě dosažených milníků a zaznamenaných aktivit v rámci projektů.
- Management rizik a interní kontroly:
o Implementace interních kontrol pro zajištění integrity a přesnosti finančních a projektových dat.
o Příprava na externí audity a zajištění dodržování regulativních požadavků.
- Příprava a vyhodnocování KPI (Key performance indicators).
o Spolupráce napříč odděleními při stanovení a vyhodnocení KPI.

- Prezentování pravidel finančního řízení nefinančním manažerům
o Aktivní vysvětlování důležitosti controllingových procesů a finančního řízení lidem z nefinanční oblasti.
o Motivování a kontrola zaměstnanců pro zažití pravidelnosti procesů do denního finančního života.
o Prezentace základních pravidel finančního řízení a reportingu na seminářích pro nefinanční manažery
 
Požadované dovednosti a zkušenosti:
Vzdělání: Minimálně bakalářský titul v oboru finance, účetnictví, ekonomie nebo podobném oboru.
Zkušenosti: Alespoň 3 roky zkušeností ve finančním řízení, zkušenosti s CRM systémy a projektovým řízením výhodou.
Technické dovednosti: Základní znalost účetních a CRM systémů (např. Pohoda, Helios QuickBooks,atd. a dále Reynet, Salesforce atp.), Excel, a dalších finančních nástrojů.
Analytické schopnosti: Silné analytické dovednosti pro efektivní zpracování a analýzu dat.
Komunikační dovednosti: Výborné komunikační schopnosti pro efektivní spolupráci napříč týmy a odděleními.
Jazyky: Dobrá znalost anglického jazyka, další jazyky výhodou.
 
POZOR:
Je potřeba, aby kandidát měl zájem pracovat v poradenství, kde bude součástí různých projektů a bude muset být schopen přepínat z jedné role do druhé v horizontu hodin. Viz. ráno bude u jednoho klienta a odpoledne u jiného. Vyžaduje to tedy zájem a chuť pracovat v různých pracovních prostředích a být schopný se adaptovat do různých firemních kultur.