Sekretář/ka – projektový pracovník/projektová pracovnice

Jméno/Firma
Městská část Praha 6
Pracoviště
Čs. armády 601/23, Praha
Úvazek
Plný
Profese
Státní zaměstnanci
Požadované jazyky
Čeština
Požadované vzdělání
Vyšší odborné
Vytvořeno
3. 10. 2024

O pozici

Pracovní nabídka

v souladu s ust. § 7 zákona č. 312/2002 Sb. Sb., o úřednících územních samosprávných celků a o změně některých zákonů, ve znění pozdějších předpisů, vyhlašuje výběrové řízení na obsazení pracovního místa úředníka/úřednice

sekretář/ka – projektový pracovník/projektová pracovnice

Platové zařazení: platový tarif v 10. platové třídě je stanoven ve výši od 23 390 Kč do 34 370 Kč a bude určen podle délky praxe, doby péče o dítě a doby vojenské základní (náhradní) služby, osobní příplatek může být poskytnut až do výše 34 370 Kč

Co Vám nabídneme ještě:

  • pružnou pracovní dobu, včetně možnosti úpravy délky pracovní doby mírně sníženého pracovního úvazku
  • 5 týdnů dovolené
  • 3 „sick days“
  • další dny volna Vám dáme například na zařízení osobních záležitostí, doprovod Vašeho prvňáčka v jeho první školní den aj.
  • benefity v hodnotě minimálně 40 tisíc Kč ročně (plně hrazené e-stravenky 116 Kč, roční kupón MHDna území hl. m. Prahy, příspěvek na penzijní připojištění aj.)

Budete v opravdu příjemném pracovním prostředí kousek od zastávek Dejvická a Hradčanská, načerpáte zkušenosti ve veřejné správě, postaráme se o Vás při adaptaci a po zkušební době se můžeme domluvit na práci z domova případně dalších možnostech sladění práce s Vaším osobním a rodinným životem.

Nabídneme Vám také zajímavé možnosti vzdělávání.
Děti Vám pomůžeme umístit do naší dětské skupiny „Sluníčko“, která je opravdu v krásném a klidném prostředí, navíc je certifikovanou „Školkou v pohybu“. Pro dny volna pro Vás máme možnost rekreace v jedné z nejkrásnějších lokalit u Slapské přehrady.

Náplň práce (příklady požadovaných prací):

  • Organizačně koordinujete práce jednotlivých složek s programem vedoucí/ho odboru a zajišťujete informační, organizační a evidenční práce sekretariátu.
  • Zajišťujete administrativní přípravu velkých investičních dotací a dotací z tzv. měkkých projektů - MAP, vzdělávací, participativní projekty, projekty energetického managementu a další včetně komunikačních strategií a aktualizací webů „Jak do školy“ a „Jak do školky“.
  • Připravujete a aktualizuje podklady pro jednání samosprávy v oblasti školství.
  • Zajišťujete komunikaci se zřizovanými ZŠ a MŠ, institucemi v oblasti školství a vzdělávání (MŠMT, ČSI, jiné MČ).
  • Připravujete materiály k jednání vedoucího odboru a obstarává další podklady a informace, rozepisujete úkoly a prověřuje jejich plnění, obstarává podklady pro zprávy vedoucího odboru.
  • Vedete evidenci docházky zaměstnanců a ve stanoveném termínu předkládáte ekonomickému odboru zpracovaný výkaz docházky zaměstnanců odboru.
  • Zhotovujete záznamy a zápisy z jednání vedených vedoucí/m odboru.
  • Zajišťujete pro zaměstnance odboru kancelářské potřeby.

Požadované vzdělání: vysokoškolské vzdělání v bakalářském studijním programu nebo vyšší odborné vzdělání.

Požadované znalosti a dovednosti:

  • znalosti postupů při získávání, průběhu, udržení dotovaných projektů, znalost právních předpisů souvisejících s problematikou přidělování dotací
  • jazyková způsobilost v češtině; komunikační dovednosti, dobré vyjadřovací schopnosti v písemném i mluveném projevu
  • systematičnost a pečlivost ve vedení dokumentace projektů
  • velmi dobrá znalost práce na PC (MS Office)
  • vítána úspěšně složená zkouška podle vyhlášky č. 512/2002 Sb., o zvláštní odborné způsobilosti, pro výkon správních činností při finančním hospodaření územních samosprávných celků a jeho přezkumu (povinnost složit zkoušku do 18 měsíců od uzavření pracovního poměru, případně předložit doklad o uznání rovnocennosti vzdělání).

Bližší informace Vám poskytne:
Ing. Marie Kubíková, vedoucí Odboru školství, Telefon: 220 189 550

Předpoklady pro vznik pracovního poměru úředníka stanoví § 4 zákona č. 312/2002 Sb.:

  • státní občan ČR, popř. fyzická osoba, která je cizím státním občanem a má v ČR trvalý pobyt
  • dosažení věku 18 let
  • způsobilost k právním úkonům
  • bezúhonnost
  • ovládání českého jazyka

Úplné znění oznámení o výběrovém řízení naleznete na www.praha6.cz - Úřední deska - Volná pracovní místa nebo na www.praha6.cz - Menu - Volná pracovní místa

https://praha6.cz/cs/assets/kariera/prilohy/ext_oznameni_o_vyhlaseni_vr_sekretar_ka_projektovy_pracovnik_9a4f726112.pdf

Pokud Vás nabídka zaujala, budeme se těšit na Vaši přihlášku, která je podmínkou pro zařazení a účast ve výběrovém řízení. Výčet náležitostí přihlášky a k ní požadovaných ověřených dokladů, včetně způsobu jejího podání, naleznete v úplném znění oznámení o vyhlášení výběrového řízení.

Přihlášku s požadovanými doklady je nutno doručit v uzavřené obálce tak, aby ji vyhlašovatel obdržel nejpozději dne 21.10.2024 v podatelně Úřadu městské části Praha 6, Československé armády 601/23, Praha 6. Přihlášku lze rovněž podat elektronicky prostřednictvím datové schránky městské části: bmzbv7c

Na obálku (do předmětu) prosím uveďte: „NEOTEVÍRAT - výběrové řízení – projektový pracovník