Group Financial Controller - 5 European countries
O pozici
Pracovní nabídka
Klient
Naším klientem je stabilní společnost v oblasti služeb zahrnující několik entit, v ČR jejímu úspěchu dopomáhá 700 zaměstnanců, z nichž cca 200 pracuje z pražské centrály.
Role
Pozice Group Financial Controller je pro našeho klienta jednou z klíčových vysoce expertních rolí. Nový kolega/nová kolegyně se bude podílet na strategickém směřování společnosti v oblasti financí a bude na finančním řízení spolupracovat s nejvyšším managementem.
Na této pozici budete odpovídat za sledování a reportování finanční výkonnosti společnosti v rámci skupiny Eastern Europe (CZ, SK, PL, HU, RO).
Pozice reportuje Finančnímu řediteli pro daný region.
Úspěšný kandidát bude mít zodpovědnost za následující aktivity:
Měsíční reporting:
- Zajištění pravidelného a včasného měsíčního reportingu (zejména P&L a poznámky) v informačním systému
- Zajištění a kontrola jednotné účetní osnovy v rámci regionu Eastern Europe pro účely manažerského reportingu
- Měsíční aktualizace destinací jako rozpad P&L dle business plánů (za entity včetně následné konsolidace)
- Identifikace rozdílů a odchylek proti plánu a jejich řešení s finančními týmy v rámci regionu Eastern Europe
- Příprava podkladů a prezentace pro měsíční skupinové review
- Budete fungovat jako kontaktní osoba pro dotazy ze skupiny v rámci odpovědnosti manažerského reportingu
Rozpočty & Forecasty:
- Příprava a koordinace business plánů/rozpočtů/forecastů v rámci Eastern Europe regionu dle pokynů/směrnic skupiny vč. aktualizace plánů dle skupinových požadavků
- TM1 reporting a podpora dceřiných společností při jejich přípravě rozpočtů/forecastů
- Upload rozpočtových/forecastových dat do informačních systémů SAP/INFOR /TM1 v rámci Eastern Europe regionu
- Dále příprava podkladů, ad-hoc reportů a prezentace pro management společnosti a skupinu
- Podpora účetních týmů v rámci Eastern Europe regionu a řešení ad-hoc dotazů/problémů např. v rámci souladu s IFRS standardy
- Úzká spolupráce a komunikace s centrálním controlingem v Německu
Profil kandidáta/stěžejní kompetence
- VŠ vzdělání ekonomického směru
- Praxi ve finančním sektoru minimálně 4 roky
- Vynikající účetní znalosti
- Angličtina v psané i písemné podobě na úrovni min. B2
- Velmi pokročilou znalost MS Excel a dalšího finančního softwaru
- Znalost systému SAP velkou výhodou
- Ochota k občasnému cestování v rámci regionu Eastern Europe (SK, PL, HU, RO)
- Samostatnost v řešení svěřených úkolů
- Organizační schopnosti, pracovní nasazení, diskrétnost
- Schopnost práce pod tlakem
Nabízíme
- Příjemné pracovní prostředí se skvělými kolegy, kteří se rádi vidí i ve volném čase
- Mzdové ohodnocení na základě Vašich předchozích zkušeností
- Motivující bonusové ohodnocení vyplácené ročně (na základě plnění individuálních a celofiremních cílů)
- Velkou rozmanitost řešených úkolů a příležitost k seberealizaci
- Flexibilní začátek a konec pracovní doby
- Zázemí a stabilitu nadnárodního koncernu
- Příspěvek na stravování, Sickdays, program Multisport
- Slevu na letní či zimní zájezdy a letenky nejen pro Vás, ale i pro Vaši rodinu a přátele
- Možnost občasného home-office (1-2 dny v týdnu)
- Občerstvení na pracovišti pro zpříjemnění času stráveného v práci
- Moderní kanceláře v docházkové vzdálenosti od metra C Chodov
- Nástup ihned nebo dle vzájemné dohody
Pokud Vás pozice zaujala, pošlete nám Váš životopis. Pokud se domluvíme, uděláme, co je v našich silách, abychom Vás na pohovor co nejlépe připravili. Víme přesně, koho klient hledá a jaké kompetence je třeba prokázat k úspěšnému absolvování výběrového řízení.
Budeme se těšit na spolupráci.