Finanční manažer/manažerka projektu OP JAK – Mezisektorová spolupráce

Jméno/Firma
Ústav termomechaniky AV ČR, v. v. i.
Pracoviště
Dolejškova 1402/5, Praha
Úvazek
Zkrácený
Požadované vzdělání
Vysokoškolské
Profese
Finance a ekonomika
Vytvořeno
4. 10. 2024

O pozici

Pracovní nabídka

Ústav termomechaniky AV ČR, v. v. i., vypisuje výběrové řízení na pozici finančního manažera/finanční manažerky projektu OP JAK – Mezisektorová spolupráce. Projekt Metamateriály pro extrémně tepelně namáhané strojní součásti (METEX). Hlavním cílem projektu je rozvoj aplikačního potenciálu zapojených organizací. Projekt rozvíjí a prohlubuje dosavadní spolupráci mezi zapojenými výzkumnými organizacemi a aplikační sférou. Výzkum je zaměřený na vývoj mnohoškálové metodiky návrhu mechanických metamateriálů pro extrémně tepelně namáhané součásti.

Základní informace

Pracoviště: Ústav termomechaniky AV ČR, v. v. i., Dolejškova 1402/5, 182 00 Praha 8
 Doba trvání pracovního poměru: 1 rok, s možností prodloužení na dobu trvání projektu a následného vypořádání (celkem 5 let)
 Nástup: dle dohody, preferovaný co nejdříve
 Pracovní úvazek: minimálně 0,6

Naše referenční číslo: 0076/24

Náplň práce:

  • sledování a kontrola čerpání rozpočtu a plnění finančního plánu projektu;
  • dohled nad realizací výdajů v souladu s metodickou dokumentací OP JAK, tj. dodržování podmínek způsobilosti výdajů projektu;
  • shromažďování a administrace podkladů k doložení způsobilosti výdajů;
  • příprava a administrace žádosti o platbu;
  • spolupráce na administraci změnových řízení projektu s dopadem do finančního plánu a do rozpočtu či jeho čerpání;
  • příprava finanční část zprávy o realizaci projektu;
  • komunikace s poskytovatelem dotace (MŠMT) ve věcech týkajících se finančního plánu a rozpočtu projektu;
  • příprava podkladů k finanční kontrole či auditu projektu a součinnost během kontroly;
  • úzká spolupráce s hlavním manažerem projektu, s projektovými manažery jednotlivých členů konsorcia a s jejich ekonomickými a administrativními úseky, poskytnutí potřebné součinnosti při přípravě grantových a patentových přihlášek vyplývajících z řešení projektu;
  • mentoring administrativního pracovníka ústavu.

Požadované vzdělání:

  • vysokoškolské (min. Bc.) ekonomického směru, případně SŠ vzdělání s maturitou a doložitelnou praxí v oboru finanční správy projektů odpovídajícího rozsahu

Požadované znalosti a schopnosti:

  • zkušenosti s finančním řízením a administrací v rámci OP VVV a OP JAK;
  • znalost práce s účetnictvím a rozpočtem projektů; – pokročilá znalost práce na PC;
  • znalost informačních systémů poskytovatelů dotací (např. ISKP21+) je výhodou
  • znalost akademického prostředí, zkušenost s administrativou v oblasti vědy a výzkumu, orientace v oblasti financování vědy je výhodou;
  • komunikativnost, schopnost týmové práce;
  • základní znalost anglického jazyk.

Typ pracovního poměru: na dobu určitou 12 měsíců s možností prodloužení na dobu trvání projektu a následného vypořádání (celkem 5 let)

Výše úvazku: minimálně 0,6

Předpokládané datum nástupu: 11. 11. 2024
 
 Nabízíme:

  • stabilní zázemí, rovné příležitosti;
  • kreativní pracovní prostředí a podporu zkušeného týmu;
  • 5 týdnů dovolené + 5 dnů zdravotního volna;
  • stravenky;
  • dotované jazykové kurzy – angličtina, němčina, francouzština (schvaluje zaměstnavatel);
  • vlastní rekreační zařízení.

Datum uzávěrky přihlášek: 3. 11. 2024