Administrátor/ka projektu - Projektový/á manažer/ka
O pozici
Pracovní nabídka
Hledáme nového kolegu či kolegyni, který/á nám pomůže zajistit realizaci vědecko-výzkumných projektů. Na Přírodovědecké fakultě posouváme vědu dále. Zajímá Vás práce v rámci projektového řízení? Máte rád/a administrativu a přitom dokážete věci dotahovat do konce a rád/a komunikujete? Nebojíte se odpovědnosti? Pak hledáme právě Vás.
V rámci pracovní náplně může být vykonávána činnost v projektu REFRESH - Research Excellence For REgion Sustainability and High-tech Industries, reg. č.: CZ.10.03.01/00/22_003/0000048 resp. v projektu Life Environment Research Center Ostrava (LERCO, reg. č. CZ.10.03.01/00/22_003/0000003)
Předpokládaný nástup:
- 1. prosince 2024 nebo dle dohody
Předpokládaný úvazek:
- 100% (40 hodin týdně)
Mzdové podmínky:
- dle Vnitřního mzdového předpisu OU a dle zkušeností a přínosu uchazeče pro danou pozici
Vaší náplní práce bude:
- administrace projektů – naplňování indikátorů, předkládání monitorovacích zpráv
- řízení financí v rámci realizace projektů v souladu s metodikou poskytovatele dotace
- řízení a kontrola stavu rozpočtu projektu, řešení a administrace změn projektů
- odpovědnost za řádné čerpání finančních prostředků
- monitorování a vykazování výstupů a výsledků projektů
- vyhledávání možných dotačních titulů v souladu s posláním organizace
- příprava návrhu projektů z operačních programů, TAČR, GAČR apod.
- spolupráce s projektovým týmem a dalšími zainteresovanými stranami
Co od Vás očekáváme:
- zájem o práci v akademickém prostředí
- ukončené VŠ vzdělání I. stupně nebo SŠ vzdělání s maturitou a minimálně 5 let praxe
- praktické zkušenosti v oblasti projektového řízení projektů financovaných z národních nebo nadnárodních dotací a zkušenosti s přípravou a administrací grantových projektů velkou výhodou
- znalost práce s PC, MS Office (Word, Excel, Outlook, PowerPoint) na odpovídající úrovni
- znalost anglického jazyka nejméně na úrovni B2 (součástí pohovoru bude konverzace v angličtině)
- excelentní organizační, koordinační a komunikační dovednosti
- flexibilitu, pečlivost, schopnost samostatné i týmové práce, zodpovědný přístup
Doplňující informace:
- zkušenost s prací v akademickém prostředí považujeme za výhodu
- pozice administrátora je vhodná i pro absolventy bez praxe
- v rámci interních pravidel OU je pracovní poměr uzavřen na dobu určitou jednoho roku – v případě oboustranné spokojenosti se pracovní poměr prodlužuje
Proč k nám? Kromě zajímavé práce a příjemného kolektivu nabízíme:
- 6 týdnů dovolené za kalendářní rok
- 5 dnů placeného volna k léčení (po zkušební době)
- příspěvek na stravování ve výši 115,- Kč
- pružnou pracovní dobu
- příležitostnou možnost výkonu práce na dálku
- jazykové a jiné univerzitní vzdělávací kurzy
- podporu sportovních aktivit např. prostřednictvím zaměstnaneckého programu Multisport
- slevy na nájemném u společnosti Heimstaden
- možnost bezplatného využívání služeb univerzitní knihovny a přístup k e-knihám
- firemní školku Elánek
Zaujala Vás naše nabídka?
V odpovědi na tento inzerát nám nejpozději do 16. října 2024 (včetně) zašlete:
- strukturovaný profesní životopis,
- motivační dopis
První kolo výběrového řízení proběhne formou posouzení zaslaných materiálů. Do druhého kola – osobní pohovor - budou pozváni pouze vybraní uchazeči.
Vyhlašovatel je oprávněn bez uvedení důvodů výběrové řízení zrušit nebo nevybrat žádného z uchazečů.
Těšíme se na Vaši odpověď.