Dispečer/ka technického dispečinku – MaR, PZTS, EPS
O pozici
Pracovní nabídka
Dobrý den, děkujeme Vám jménem celé naší společnosti za zájem o tuto pozici. Jsme icMK s.r.o., ryze česká společnost založená v roce 2015, která se rok od roku rozrůstá, ale stále si zachovává kulturu a hodnoty malé organizace.
Společnost jsme postavili na našich dlouhodobých zkušenostech v oboru automatizace. Našimi hodnotami je individuální přístup k potřebám zákazníka, důraz na spolehlivost řešení a kvalitu provedení.
Do našeho nově vznikajícího týmu hledáme spolehlivého, zkušeného kolegu s efektivními komunikačními schopnostmi a příjemným vystupováním. Kolegu, kterého nic nerozhází a stejně jako my má zákazníka na prvním místě.
Budete samostatně pracovat v nepřetržitém provozu technického dispečinku na 12h směny. Dispečink provozujeme pro nadnárodní společnost s více jak 200 pobočkami v ČR a další menší zákazníky. Náplní práce je přijímat/řešit hotline objednávky závad, kontrolovat PZTS a EPS systémy, systém MaR a k tomu Vám bude dopomáhat SW který si samy vyvíjíme. Budete se podílet na návrhu a testování tohoto systému, který bude páteří dispečinku.
Koho hledáme?
- zkušeného, spolehlivého kolegu s dobrými komunikačními schopnostmi
- nekonfliktního člena týmu, který se bude chtít učit novým věcem, samostatně a svědomitě plnícího úlohy dispečera
- kolegu s proaktivním přístupem k práci, který má chuť problémy důsledně řešit
- vzdělání v oboru elektro výhodou
- zkušenost práce na dispečinku v oboru elektrotechniky vítána
- schopnost efektivní komunikace, klidného a věcného jednání
- zkušenost s SCADA a HMI výhodou
- zkušenost s PZTS a EZS vítány
Co bude Vaše zodpovědnost?
- přijímat objednávky (emailové, telefonické)
- komunikovat s techniky a zákazníkem za účelem vyřešení problému s maximální slušností a vstřícností
- vést záznamy o nahlášených incidentech
- kontrolovat stav nahlášených incidentů a dbát na jejich vyřešení
- pravidelně a včas předávat informace o problémových incidentech, které nedokážeme, nebo nemůžeme vyřešit
- s maximální pečlivostí předávat a přebírat službu od předchozí\následující službě
- podílet se na návrhu nových funkcí systému a optimalizaci řešení dispečinku
Co Vám nabízíme?
- odpovědnou, zajímavou práci
- možnost seberealizace
- stabilitu úspěšné české společnosti
- neformální prostředí malé firmy, žádný korporát
- práci ve snadno dostupné lokalitě na Smíchově
- příspěvek na stravování
- zajímavé finanční ohodnocení
- 3 dny sick days
- školení a vzdělávání
V případě zájmu o tuto pracovní pozici, mi prosím zašlete svůj strukturovaný životopis spolu s motivačním dopisem. Těšíme se na Vás.