Dispečer/ka technického dispečinku – MaR, PZTS, EPS

Jméno/Firma
icMK s.r.o.
Pracoviště
U Trojice 1042/2, Praha
Úvazek
Plný
Požadované vzdělání
Bez maturity
Požadované jazyky
Angličtina, Čeština
Profese
Administrativa
Vytvořeno
4. 10. 2024

O pozici

Pracovní nabídka

Dobrý den, děkujeme Vám jménem celé naší společnosti za zájem o tuto pozici. Jsme icMK s.r.o., ryze česká společnost založená v roce 2015, která se rok od roku rozrůstá, ale stále si zachovává kulturu a hodnoty malé organizace.

Společnost jsme postavili na našich dlouhodobých zkušenostech v oboru automatizace. Našimi hodnotami je individuální přístup k potřebám zákazníka, důraz na spolehlivost řešení a kvalitu provedení.

Do našeho nově vznikajícího týmu hledáme spolehlivého, zkušeného kolegu s efektivními komunikačními schopnostmi a příjemným vystupováním. Kolegu, kterého nic nerozhází a stejně jako my má zákazníka na prvním místě.

Budete samostatně pracovat v nepřetržitém provozu technického dispečinku na 12h směny. Dispečink provozujeme pro nadnárodní společnost s více jak 200 pobočkami v ČR a další menší zákazníky. Náplní práce je přijímat/řešit hotline objednávky závad, kontrolovat PZTS a EPS systémy, systém MaR a k tomu Vám bude dopomáhat SW který si samy vyvíjíme. Budete se podílet na návrhu a testování tohoto systému, který bude páteří dispečinku.

Koho hledáme?

  • zkušeného, spolehlivého kolegu s dobrými komunikačními schopnostmi
  • nekonfliktního člena týmu, který se bude chtít učit novým věcem, samostatně a svědomitě plnícího úlohy dispečera
  • kolegu s proaktivním přístupem k práci, který má chuť problémy důsledně řešit
  • vzdělání v oboru elektro výhodou
  • zkušenost práce na dispečinku v oboru elektrotechniky vítána
  • schopnost efektivní komunikace, klidného a věcného jednání
  • zkušenost s SCADA a HMI výhodou
  • zkušenost s PZTS a EZS vítány

Co bude Vaše zodpovědnost?

  • přijímat objednávky (emailové, telefonické)
  • komunikovat s techniky a zákazníkem za účelem vyřešení problému s maximální slušností a vstřícností
  • vést záznamy o nahlášených incidentech
  • kontrolovat stav nahlášených incidentů a dbát na jejich vyřešení
  • pravidelně a včas předávat informace o problémových incidentech, které nedokážeme, nebo nemůžeme vyřešit
  • s maximální pečlivostí předávat a přebírat službu od předchozí\následující službě
  • podílet se na návrhu nových funkcí systému a optimalizaci řešení dispečinku

Co Vám nabízíme?

  • odpovědnou, zajímavou práci
  • možnost seberealizace
  • stabilitu úspěšné české společnosti
  • neformální prostředí malé firmy, žádný korporát
  • práci ve snadno dostupné lokalitě na Smíchově
  • příspěvek na stravování
  • zajímavé finanční ohodnocení
  • 3 dny sick days
  • školení a vzdělávání

V případě zájmu o tuto pracovní pozici, mi prosím zašlete svůj strukturovaný životopis spolu s motivačním dopisem. Těšíme se na Vás.