CEO - STRATEGICKÁ ROLE & HANDS ON PŘÍSTUP

Jméno/Firma
INSPAMED, s.r.o.
Pracoviště
Belgická 276/20, Praha
Úvazek
Plný
Požadované vzdělání
Vysokoškolské
Požadované jazyky
Angličtina, Čeština
Profese
Zdravotnictví, farmacie
Vytvořeno
4. 10. 2024

O pozici

Pracovní nabídka

Společnost INSPAMED se svými pobočkami v Praze, Pardubicích a Ostravě je největším ambulantním poskytovatelem služeb v oblasti spánkové medicíny v České republice. Zabýváme se diagnostikou a léčbou poruch spánku s využitím všech moderních technologií. Hlavním cílem naší společnosti je spokojený personál, bez kterého není spokojený pacient.

Plánujeme další růst nejen v oblasti spánkových poraden a neurologických ambulancí, a proto hledáme vhodného kandidáta/kandidátku na pozici:

CEO – STRATEGICKÁ ROLE & HANDS ON PŘÍSTUP

Pozici CEO vnímáme jako klíčovou. Tato pozice reportuje přímo dvěma jednatelům společnosti, a velmi úzce spolupracuje s dalšími členy managementu. Od úspěšného kandidáta/tky očekáváme tyto aktivity:

Strategické plánování a prodejní aktivity

  • Vypracování a implementace dlouhodobého strategického směřování společnosti
  • Definování cílových segmentů a klientských skupin
  • Analýza tržních trendů, konkurence a potřeb klientů pro vytvoření efektivního proklientského přístupu
  • Stanovení cenové politiky, vyjednávání s klíčovými partnery včetně zdravotních pojišťoven a uzavírání smluv
  • Identifikace nových příležitostí na trhu a akviziční činnost
  • Budování a udržování vztahů se strategickými partnery, klienty a investory
  • Zajištění finanční stability a růstu společnosti
  • Zastupování společnosti na veřejnosti

Spolupráce s dodavateli a obchodními partnery

  • Osobní schůzky u obchodních partnerů a dodavatelů
  • Analýza a vyjednávání cen, sjednávání smluvních podmínek, uzavírání kontraktů apod.

Vedení týmu

  • Vedení a koordinace všech oddělení a týmů společnosti
  • Zodpovědnost za dodržování zákonů a etických standardů
  • Ve spolupráci s provozním manažerem a vrchní sestrou:
  • Realizace náboru nových členů týmu,
  • Sledování výkonu členů týmu, jejich motivace a podpora

Budgetování, monitoring a analýza výkonů

  • Vypracování a řízení rozpočtu a plnění obchodních cílů
  • Ve spolupráci s provozním manažerem sledování obchodních výsledků a trendů, profitability jednotlivých výkonů a identifikace oblastí pro zlepšení
  • Navrhování a realizace nezbytných změn

Spolupráce napříč klinikami

  • Komunikace a spolupráce s jednotlivými klinikami a ambulancemi pro hladký průběh realizovaných zdravotnických aktivit
  • Zodpovědnost a dohled nad marketingovými aktivitami

KOHO HLEDÁME?

Hledáme kolegu / kolegyni, který / á má zkušenosti s provozem nestátního zdravotnického zařízení, zná příslušnou legislativu a je mu/jí blízký nesnadný přímý nábor specialistů. Má VŠ vzdělání ideálně ekonomické a také právní povědomí. Požadujeme podnikatelský i prozákaznický přístup (jdeme cestou vyšší kvality). Klademe velký důraz na vytrvalost, procesní dokonalost, pořádek a poctivost.

Uvítáme kombinaci schopnosti vytvářet vize a zároveň i profesionální vůli je dotahovat do vítězného konce.

Bez čeho se neobejdete:

  • Leadership a organizační schopnosti na vysoké úrovni
  • Schopnost strategického myšlení a rozhodování
  • Zkušenosti v oblasti řízení společnosti
  • Schopnosti vyjednávat a uzavírat obchodní dohody s klíčovými partnery
  • Schopnosti analyzovat trh a identifikovat nové obchodní příležitosti
  • Schopnosti pracovat pod tlakem a řešit nečekané situace
  • Aktivní znalosti anglického jazyka pro denní komunikaci
  • Flexibility a ochoty cestovat v rámci ČR – ŘP sk. B

Co Vám nabízíme:

  • Budete definovat strategii firmy a budete rozhodovat o jednotlivých krocích k jejímu naplnění
  • Budete odpovědní za finanční i obchodní řízení firmy, za jednání s obchodními partnery
  • Perspektivu dlouhodobé spolupráce
  • Přímé napojení a reporting jednatelům firmy
  • Motivační fixní mzdu + výkonnostní bonusový systém
  • HPP
  • 25 dní volna za rok
  • Příspěvek na auto, stravné
  • Notebook, telefon + neomez. paušál (i pro vlastní užití)

NÁSTUP: dle dohody – ideálně leden 2025

V případě zájmu o osobní pohovor prosíme o zaslání Vašeho CV a krátkého motivačního dopisu.