Asistent/-ka společnosti, recepční | FASHION
O pozici
Pracovní nabídka
Co nabízíme
Kanceláře společnosti MAXPRAGA se nacházejí v historickém centru Prahy. Rádi bychom do našeho týmu přijali osobnost, která by v mladém dynamickém prostředí ve společnosti s bohatými zkušenostmi v oblasti luxusní módy měla na starosti úkoly spojené s chodem kanceláře, správou zázemí firmy, zajištěním agendy pro firemní akce a asistencí při přípravě projektů. Měla by možnost spolupracovat se všemi odděleními napříč společností a také komunikovat napřímo s managementem.
Tato pozice umožní kandidátovi rozvíjet organizační schopnosti, pochopit fungování firmy a získat zkušenost z módního odvětví.
Pozice předpokládá každodenní užívání nástrojů MS Office a softwaru Helios (jednoho z nejpoužívanějších účetních programů v ČR a na Slovensku) a komunikaci v českém a anglickém, příp. italském jazyce, díky které je možné významně zlepšit vlastní obecné i technické jazykové dovednosti.
Po ukončení tří měsíční zkušební doby nabízíme zajímavý balíček firemních benefitů.
Náplň práce
- správa sekretariátu společnosti
- organizační podpora retailové sítě a vedení společnosti
- práce ve firemním softwaru, práce s databází, tvorba tabulkových přehledů
- úzká spolupráce s marketingovým a obchodním oddělením
- spolupráce na realizaci módních eventů
- drobné překlady a korektury dokumentů
- administrativa smluv a komunikace s dodavateli, klienty a úřady
- zajištění a organizace pracovních cest a meetingů
Požadavky
- SŠ/VŠ, vhodné i pro absolventy
- perfektní znalost češtiny, plynulá znalost angličtiny (ústní i písemná)
- dobrá uživatelská znalost práce na PC (MS Office)
- výborné organizační schopnosti, systematičnost a důslednost
- skvělé komunikační dovednosti
- samostatnost, zodpovědnost, flexibilita
- reprezentativní vystupování
Výhodou
- znalost softwaru Helios
- znalost italštiny
- řidičský průkaz sk. B
V případě zájmu o tuto pozici zašlete svůj životopis v českém a italském jazyce spolu s fotografií.