referent oddělení SPOD odboru sociálních věcí

Jméno/Firma
Město Šumperk
Pracoviště
Lautnerova 920/1, Šumperk
Úvazek
Plný
Profese
Státní zaměstnanci
Požadované vzdělání
Vyšší odborné
Vytvořeno
4. 10. 2024

O pozici

Pracovní nabídka

Městský úřad Šumperk oznamuje

vyhlášení výběrového řízení dle zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících

územních samosprávných celků, v platném znění

na pozice referenta oddělení sociálně – právní ochrany dětí a prevence

odboru sociálních věcí Městského úřadu Šumperk

Předpoklady pro podání přihlášky:

- státní občanství České republiky (u cizích státních příslušníků trvalý pobyt v ČR), věk min. 18 let, způsobilost k právním úkonům, bezúhonnost, ovládání jednacího jazyka

- ukončené vysokoškolské vzdělání nebo vyšší odborné vzdělání dle § 110 zákona

č. 108/2006 Sb. o sociálních službách, v platném znění zaměřené na sociální práci, sociální politiku, sociální pedagogiku, sociální péči, speciální pedagogiku a sociální patologii, akreditované podle zvláštního právního předpisu

Požadavky pro podání přihlášky:

- znalost zákona č. 359/1999 Sb., o sociálně-právní ochraně dětí, v platném znění

- znalost rodinného práva dle zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, v platném znění

- znalost zákona č. 500/2004 Sb., správní řád, v platném znění

- znalost zákona č. 128/2000 Sb., o obcích, v platném znění

- znalost zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, část druhá Rodinné právo

- dobrá orientace v sociální oblasti

- praxe na úseku sociálně – právní ochrany dětí vítána

- získána zvláštní odborná způsobilost v sociální oblasti vítána

- komunikační dovednosti, samostatnost, flexibilita

- občanská a morální bezúhonnost

- znalost práce na PC

- řidičské oprávnění skupiny „B“

- dobrý zdravotní stav

Náležitosti přihlášky: (www.sumperk.cz)

- jméno, příjmení, titul

- datum a místo narození

- státní příslušnost

- místo trvalého pobytu

- číslo občanského průkazu

- telefonní spojení

- datum a podpis

- číslo dokladu a povolení k pobytu (jde-li o cizího státního příslušníka)

- informační povinnost v souladu s ustanoveními čl. 13 a 14 Nařízení EU č. 2016/679, obecné nařízení o ochraně osobních údajů (dále jen „GDPR“)

K přihlášce doložte:

- strukturovaný životopis, včetně údajů o dosavadních zaměstnáních a odborných znalostech

- výpis z rejstříku trestů (originál ne starší než 3 měsíce)

- ověřenou kopii o nejvyšším dosaženém vzdělání

Nabízíme:

- pružnou pracovní dobu

- 5 týdnů dovolené,

- příspěvek na stravu ve výši 110 Kč za odpracovaný den v případě splnění nároku na stravenku dle příslušných právních norem

- příspěvek na penzijní připojištění

- 5 dnů indispozičního volna

- příspěvek na volnočasové aktivity ve 3 500,- Kč

- příspěvek na ošatné ve výši 3 500,- Kč

Hlavní zaměření činnosti:

- výkon agendy na úseku sociálně-právní ochrany dětí a prevence

Místo výkonu práce: Městský úřad Šumperk

Jedná se o  pracovní poměr na dobu určitou za MD a RD, 11. platová třída dle nařízení vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, v platném znění, a nař. vlády č. 222/2010 Sb., kterým se stanoví katalog prací ve veřejných službách a správě, v platném znění. Nástup od 1.12.2024 nebo dle dohody. Písemné přihlášky zasílejte na MěÚ Šumperk, nám. Míru č. 1, Šumperk, k rukám tajemnice Ing. Heleny Miterkové nejpozději 31.10.2024. Informace k pozici podá Ing. Pavla Skálová, vedoucí odboru sociálních věcí, Lautnerova 1, tel. 583 388 920.

Městský úřad Šumperk si vyhrazuje právo výběrové řízení zrušit nebo místo neobsadit. Podáním přihlášky uchazeč souhlasí s tím, že MěÚ Šumperk bude pro potřeby výběrového řízení nakládat s jeho osobními údaji.