Pracovník back office týmu pro CZ/SK/HU – maďarština

Jméno/Firma
Goodyear
Pracoviště
Vyskočilova 1481/4, Praha
Úvazek
Plný
Požadované vzdělání
Bez maturity
Požadované jazyky
Angličtina, Čeština, Maďarština
Profese
Administrativa
Vytvořeno
4. 10. 2024

O pozici

Pracovní nabídka

Co bude Vaším úkolem:

  • Zodpovědnost za český, slovenský a především maďarský trh v oblasti fleetových služeb osobních vozidel ve spolupráci se stávajícími kolegy z backoffice týmu
  • Telefonická a e-mailová podpora dodavatelů (pneuservisy) a zákazníků (flotily)
  • Kontrola správnosti zakázek zadaných přes náš online portál, případné opravy či pomoc se zadáváním
  • Fakturace, řešení reklamací, vystavování dobropisů
  • Příprava jednoduchých reportů na základě požadavků kolegů, zákazníků či dodavatelů
  • Kvartální testování funkčnosti našeho online portálu a jeho napojení na systém SAP
  • Správa master dat položek, dodavatelů i zákazníků dle potřeby
  • Další administrativní úkony

Očekáváme od Vás:

  • Zájem o dlouhodobou spolupráci
  • Ukončené středoškolské vzdělání
  • Znalost maďarštiny a češtiny/slovenštiny plynně (slovem i písmem)
  • Angličtinu alespoň na úrovni B1 (korporátní jazyk, systémy a školení v tomto jazyce)
  • Znalost MS Office - Outlook a mírně pokročile Excel - alespoň znalost formátování a zobrazení, funkce vlookup a pivot table výhodou
  • Znalost SAP uvítáme, nezkušené zaučíme
  • Zkušenost z podobné administrativní pozice je plus
  • Aktivní přístup, ochotu učit se a přijímat časem další zodpovědnosti
  • Samostatnou i týmovou práci
  • Schopnost dedukce a používání selského rozumu
  • Pečlivost, zodpovědné řešení požadavků a dotahování věcí do konce
  • Zvládání stresu při nahromadění činností

Co nabízíme:

  • Nástup možný ihned
  • Pracovní smlouvu na dobu neurčitou
  • Flexibilní 8h pracovní dobu v rozmezí 7:30-17:00 (po zaškolení a domluvě lze rozšířit)
  • Služební laptop a možnost občasné práce z domova (hybrid working)
  • Kvalitní zaškolení (trvá cca 3 měsíce) a i později podporu seniornějších kolegů
  • Dobře fungující přátelský pracovní tým a neformální prostředí
  • 5 týdnů dovolené, 5 sick days
  • Benefitní systém kafeterie (možnost hradit z něj např. penzijní spoření, životní pojištění)
  • MultiSport kartu
  • Příspěvek zaměstnavatele na stravování (stravenkový paušál)
  • Roční prémie dle dosažení cílů
  • Nápoje na pracovišti zdarma
  • Zaměstnanecké slevy na nákup pneumatik
  • Lokalitu s výbornou dostupností a množstvím služeb v okolí

Pokud Vás uvedená pozice zaujala, neotálejte s odesláním životopisu, rádi se s Vámi potkáme – osobně či virtuálně.

Máte-li CV kromě češtiny/slovenštiny také v angličtině, zašlete nám prosím obě verze.

Upozornění – část výběrového řízení probíhá v angličtině (hovor ze zahraničního tel. čísla).