Senior Property Manager - průmyslové objekty

Jméno/Firma
Cushman & Wakefield, s.r.o.
Pracoviště
Purkyňova 2121/3, Praha
Úvazek
Plný
Požadované vzdělání
Bez maturity
Požadované jazyky
Angličtina, Čeština
Profese
Stavebnictví a reality
Vytvořeno
4. 10. 2024

O pozici

Pracovní nabídka

Do našeho týmu správy nemovitostí, hledáme kandidáta na pozici Property Manažera/Manažerku pro správu průmyslových objektů a retail parků.

Máte skvělé organizační schopnosti a chuť se neustále učit? Zajímají vás nemovitosti a moderní technologie budov? Hledáme pečlivého a systematického kolegu, který se nebojí nových výzev. Přidejte se k našemu přátelskému týmu v příjemném pracovním prostředí a pomozte nám dosáhnout úspěchu v našich projektech!

Náplň práce:

  • Zodpovědnost za správu svěřené nemovitosti pro klienty, převážně zahraniční vlastníky
  • Komunikace s klientem, účast na poradách s klientem
  • Komunikace s nájemci, kontrola plnění podmínek nájemních smluv, vyjednávání o prodlužování/podmínkách nájemních smluv
  • Plánování a hospodaření v rámci stanoveného provozního rozpočtu budovy, pravidelný reporting klientovi
  • Organizace výběrových řízení dodavatelů služeb a následná kontrola kvality provádění služeb, jejich kontrola a koordinace
  • Zpracování vyúčtování a kalkulace servisních poplatků
  • Pravidelné inspekce a monitoring objektů
  • Příprava rozpočtů, zodpovědnost za jejich dodržování, kontrola nákladů. CAPEX a OPEX
  • Zodpovědnost za implementaci a dodržování předpisů BOZP a PO
  • Zastupování majitele budov při jednání s orgány státní správy
  • Evidence a udržování aktuální dokumentace k objektům/projektům

Požadavky:

  • Zkušenost na podobné pozici alespoň 2 roky
  • Znalost práva a legislativy v oblasti správy nemovitostí
  • Prokazatelné technické dovednosti a znalosti v oblasti správy nemovitostí
  • Výborné komunikační schopnosti
  • Výborná znalost MS office (MS Word, Excel, Power Point, Outlook)
  • Orientace na detail a analytické dovednosti, samostatnost, pečlivost, schopnost dotahovat věci
  • Dobrá znalost angličtiny
  • Řidičský průkaz sk. B (aktivní řidič), ochota cestovat
  • Zkušenost v mezinárodní společnosti a zkušenosti z oblasti komerčních nemovitostí výhodou


A proč pracovat pro nás?

  • Budete pracovat v příjemném a moderním pracovním prostředí
  • Vaše práce bude dynamická, budete integrováni do sítě 100 našich profesionálů ve Správě nemovitostí
  • 25 dní dovolené a 3 dny sick day
  • Zázemí stabilní společnosti a zároveň osobní přístup
  • Vzdělání v oboru a získání nových zkušeností
  • Motivační finanční ohodnocení
  • Služební notebook a telefon
  • Práce z domova možná
  • Firemní benefity