Customer Service Specialist/ holandštia/ Dutch

Jméno/Firma
OPENN s.r.o.
Pracoviště
Praha
Úvazek
Plný
Požadované vzdělání
Bez maturity
Požadované jazyky
Angličtina, Holandština
Profese
Administrativa
Vytvořeno
5. 10. 2024

O pozici

Pracovní nabídka

Pro zahraniční společnost z oblasti přístrojové techniky obsazujeme pozici Specialist/ky zákaznického servisu/ Customer service DUTCH, který/rá bude pečovat o zákazníky ve svěřeném regionu části Evropy ( hlavně Holandsko) a denně bude komunikovat v holandštině a angličtině.
 
Požadavky:
• SŠ/VŠ vzdělání ideálně ekonomického směru
• zkušenost v oblasti zákaznického servisu, mezinár. obchodu apod.
• zkušenost s koordinací zakázek a zákaznickou podporou
• velmi dobrá znalost práce na PC (Word, Excel), znalost SAP výhodou
• výborné komunikační dovednosti, prozákaznické zaměření
• velmi dobré organizační schopnosti, flexibilitu a samostatnost
• ochotu, zodpovědnost, loajalitu a spolehlivost, týmového ducha
• iniciativu, optimismus a radost z práce
• AJ úrovni slovem a písmem (denní potřeba), holandština ideál rodilý mluvčí
 
Náplň práce:
• administrativní podpora zakázek ve svěřeném regionu Holandska
• denní komunikace se zákazníky, práce v SW SAP
• řešení objednávek, zadávání do systému, telefony, emaily
• sledování průběhu jednotlivých zakázek, koordinace spec. požadavků
• komunikace s financemi, sales, logistikou, supply chain v zahraničí
• fakturace, dodací listy, řešení nejasností, reklamací, požadavků zákazníků
• denní operativa, komunikace v AJ, holandština, případně ČJ
 
Nabízíme:
• práci pro prestižní mezinárodní firmu
• přátelský tým s lokálním managementem
• zajímavou práci s velkou možností seberealizace
• motivující finanční ohodnocení
• týden dovolené navíc, stravenky, školení, mobil
• místo pracoviště u stanice metra A, možný home office (kombinace)
• nástup možný dohodou
V případě vašeho zájmu zašlete své CV v AJ .