HR Administrator

Jméno/Firma
LKQ CZ s.r.o.
Pracoviště
Ocelářská 891/16, Praha
Úvazek
Plný
Požadované vzdělání
Bez maturity
Požadované jazyky
Angličtina, Čeština
Profese
Administrativa
Vytvořeno
7. 10. 2024

O pozici

Pracovní nabídka

Chcete být klíčovou součástí týmu HR pro největšího distributora autodílů v ČR? Láká vás práce s moderními HR systémy? Hledáme právě vás!

Co budete mít na starosti?

  • Práce s HR systémy – zadávání a kontrola dat v systémech HELIOS a SAP.
  • Podpora HR procesů – pomůžete nám s administrativou spojenou s pracovněprávní agendou na centrále společnosti, a na skladě.
  • Spolupráce na zajímavých projektech – zapojíte se do implementace nových projektů v rámci celého CEE regionu.
  • Různé administrativní úkoly – čekají vás rozmanité úkoly dle pokynů nadřízeného.

Za co budete zodpovědní?

  • Správnost dat v našich interních HR systémech.
  • Včasné dodání potřebných podkladů.
  • Kompletnost a přesnost výstupů.
  • Efektivní koordinaci HR aktivit a projektů.

Co potřebujete pro úspěch?

  • Zkušenost s HR systémy – pokud máte zkušenost se SAP SuccessFactors, je to velké plus!
  • Výborné komunikační a organizační dovednosti
  • Pečlivost a smysl pro detail při práci s daty
  • Angličtina alespoň na úrovni B1
  • Řp. sk B - pro občasné služebné cesty na sklad

Co vám můžeme nabídnout? ????

???? 25 dní dovolené, ???? možnost vzdělávání a rozvoje v rámci společnosti,???? mezinárodní prostředí,???? Multisport kartu,???? příspěvek na sravování,???? zaměstnanecké slevy na naše produkty, ???? zvýhodněné vstupenky do divadla,???? mobilní tarif, příspěvek na penzijní připojištění... a mnoho dalšího!