Office Manager/ka
O pozici
Pracovní nabídka
Moderní a dynamická společnost zaměřená na poskytování řešení v oblasti fotovoltaických elektráren hledá Office manažerku, která bude klíčovým článkem našeho týmu. Naším cílem je vytvářet efektivní a organizované pracovní prostředí, které podporuje úspěch firmy i jednotlivých zaměstnanců. Spolupracujeme jako tým, kde každý člen hraje důležitou roli v dosažení našich cílů.
Co bude Vaším posláním:
Jako Office manažerka budete nejen zajišťovat hladký chod kanceláře, ale také budete leadrem pro své kolegy, motivovat je a pomáhat s koordinací jejich úkolů. Vaším úkolem bude udržovat organizaci kancelářských procesů, podporovat vedení společnosti a přinášet iniciativní přístup k zlepšování efektivity práce.
Co bude vaše náplň práce:
- Zajištění každodenního chodu kanceláře (administrativa, kancelářské potřeby, komunikace s dodavateli)
- Koordinace úkolů mezi podřízenými a zajištění jejich efektivního plnění
- Podpora vedení společnosti a jednotlivých oddělení
- Organizace schůzek, firemních akcí a interních setkání
- Práce s MS Excel a Word na uživatelské úrovni
- Zajišťování plynulého toku dokumentace, smluv a dalších administrativních procesů
- Aktivní řešení problémů a iniciativní přístup ke zlepšování pracovních postupů
Co od Vás očekáváme:
- Minimálně SŠ vzdělání
- Výborné komunikační a organizační schopnosti
- Časová flexibilita a schopnost rychle se přizpůsobit změnám
- Znalost MS Excel a Word na uživatelské úrovni
- Ochota učit se novým věcem a hledat způsoby, jak zefektivnit procesy
- Proaktivní a iniciativní přístup k práci
- Schopnost vést tým a být inspirací pro své kolegy
Co vám nabízíme:
- Fixní plat a možnosti kariérního růstu
- Flexibilní pracovní dobu a možnost práce z domova po zaučení
- Přátelské a podporující pracovní prostředí
- Příležitosti k profesnímu rozvoji a sebevzdělávání
- Stabilní zaměstnání v rostoucí společnosti