Office manažer
O pozici
Pracovní nabídka
Baví tě komunikace s lidmi, jsi pečlivý/vá a zodpovědný/ná? Pokud máš zároveň schopnost posouvat věci dopředu, tak neváhej a dej nám o sobě vědět! Do našeho vývojářského týmu hledáme Office manažera/ku, někoho, kdo je skvělým organizátorem s přirozenou autoritou a baví ho vylepšovat firemní zázemí. V roli Office Managera budeš hrát klíčovou roli při udržování přátelského a vysoko kvalitního pracovního prostředí. Přidej se k nám a odstartuj nejzábavnější jízdu své kariéry!
Co tě u nás čeká?
Tvojí hlavní náplní práce bude zajištění hladkého provozu kanceláře:
- každodenní komunikace s kolegy ohledně chodu kanceláře a udržování příjemné atmosféry,
- spolupráce se správou budovy / firmou zajišťující technický servis - drobné opravy,
- vyjednávání s dodavateli a objednávání zásob
- hodnocení kvality úklidu
- Budeš odpovědný/ná za vyřešení servisních požadavků v oblasti provozu kanceláří.
- Správa aplikace určené k evidenci různých typů požadavků spojených s provozem kanceláře.
- Budeš pravou rukou našeho managementu a budeš pomáhat s různými úkoly.
Co očekáváme my od tebe:
- VŠ vzdělání;
- praxe na podobné pozici alespoň 3 let;
- výborné komunikační a organizační schopnosti;
- pozitivní vztah k technologiím souvisejícím s provozem kancelářské budovy;
- pokročilá znalost anglického jazyka;
- pokročilá znalost MS Office a schopnost osvojit si systém na správu servisních požadavků;
- příjemné vystupování a smysl pro pořádek a zodpovědnost;
- flexibilita a spolehlivost;
- pečlivost, samostatnost a iniciativa;
- schopnost zvládat více úkolů současně a prioritizovat je;
- schopnost efektivně řešit problémy.
Výhodou bude, pokud:
- sleduješ dění v herním průmyslu nebo jsi aktivní hráč/ka,
- máš rád/rada výzvy a nebojíš se řešení problému.
Co nabízíme:
- stabilní práce v herní společnosti s víc než 25 letou historií, která zohledňuje rovnováhu mezi pracovním a osobním životem;
- pololetní, motivační a mimořádné odměny;
- moderní kancelář vybavenou např. posilovnou, masážní místností, fyzioterapií nebo FUN zónou s kulečníkem, stolním fotbalem, kinem a ping-pongem;
- přátelské pracovní prostředí;
- chceme, aby se naši zaměstnanci cítili dobře, čehož dosahujeme i poskytováním nadstandartních benefitů, a také možností pracovat v mezinárodním prostředí cíleném na vzájemný respekt a profesionalitu;
- a navíc tě čeká 5 týdnů zasloužené dovolené a 3 dny zdravotního volna, cafeterie benefitů, příspěvek na stravu, výuka angličtiny, denně čerstvé ovoce a spoustu dalšího.
Místo výkonu práce je Praha, nástup možný ihned nebo dle dohody.
Pokud tě tato pozice zaujala a chceš se stát součástí týmu SCS Software, pošli nám svůj motivační dopis a životopis.