Office manažer

Jméno/Firma
SCS Software s.r.o.
Pracoviště
Tomíčkova 2427/2, Praha
Úvazek
Plný
Požadované vzdělání
Bez maturity
Požadované jazyky
Angličtina
Profese
Administrativa
Vytvořeno
8. 10. 2024

O pozici

Pracovní nabídka

Baví tě komunikace s lidmi, jsi pečlivý/vá a zodpovědný/ná? Pokud máš zároveň schopnost posouvat věci dopředu, tak neváhej a dej nám o sobě vědět! Do našeho vývojářského týmu hledáme Office manažera/ku, někoho, kdo je skvělým organizátorem s přirozenou autoritou a baví ho vylepšovat firemní zázemí. V roli Office Managera budeš hrát klíčovou roli při udržování přátelského a vysoko kvalitního pracovního prostředí. Přidej se k nám a odstartuj nejzábavnější jízdu své kariéry!

Co tě u nás čeká?

  • Tvojí hlavní náplní práce bude zajištění hladkého provozu kanceláře:

- každodenní komunikace s kolegy ohledně chodu kanceláře a udržování příjemné atmosféry,
- spolupráce se správou budovy / firmou zajišťující technický servis - drobné opravy,
- vyjednávání s dodavateli a objednávání zásob
- hodnocení kvality úklidu

  • Budeš odpovědný/ná za vyřešení servisních požadavků v oblasti provozu kanceláří.
  • Správa aplikace určené k evidenci různých typů požadavků spojených s provozem kanceláře.
  • Budeš pravou rukou našeho managementu a budeš pomáhat s různými úkoly.

Co očekáváme my od tebe:

  • VŠ vzdělání;
  • praxe na podobné pozici alespoň 3 let;
  • výborné komunikační a organizační schopnosti;
  • pozitivní vztah k technologiím souvisejícím s provozem kancelářské budovy;
  • pokročilá znalost anglického jazyka;
  • pokročilá znalost MS Office a schopnost osvojit si systém na správu servisních požadavků;
  • příjemné vystupování a smysl pro pořádek a zodpovědnost;
  • flexibilita a spolehlivost;
  • pečlivost, samostatnost a iniciativa;
  • schopnost zvládat více úkolů současně a prioritizovat je;
  • schopnost efektivně řešit problémy.

Výhodou bude, pokud:

  • sleduješ dění v herním průmyslu nebo jsi aktivní hráč/ka,
  • máš rád/rada výzvy a nebojíš se řešení problému.

Co nabízíme:

  • stabilní práce v herní společnosti s víc než 25 letou historií, která zohledňuje rovnováhu mezi pracovním a osobním životem;
  • pololetní, motivační a mimořádné odměny;
  • moderní kancelář vybavenou např. posilovnou, masážní místností, fyzioterapií nebo FUN zónou s kulečníkem, stolním fotbalem, kinem a ping-pongem;
  • přátelské pracovní prostředí;
  • chceme, aby se naši zaměstnanci cítili dobře, čehož dosahujeme i poskytováním nadstandartních benefitů, a také možností pracovat v mezinárodním prostředí cíleném na vzájemný respekt a profesionalitu;
  • a navíc tě čeká 5 týdnů zasloužené dovolené a 3 dny zdravotního volna, cafeterie benefitů, příspěvek na stravu, výuka angličtiny, denně čerstvé ovoce a spoustu dalšího.

Místo výkonu práce je Praha, nástup možný ihned nebo dle dohody.

Pokud tě tato pozice zaujala a chceš se stát součástí týmu SCS Software, pošli nám svůj motivační dopis a životopis.