odborný asistent /ka - ekonom/ka
O pozici
Pracovní nabídka
ZÁKLADNÍ PRACOVNÍ NÁPLŇ:
• vedení agendy (korespondence, zápisy z jednání, pojištění, smlouvy, příprava dokumentů v prostředí MS Office, kalendář)
• administrace výběrových řízení – včetně zpracování inzerátů a pracovních dokumentů, komunikace s uchazeči, vedení personální agendy, příprava podkladů pro zpracování mezd, správa personálních portálů inzerátů (Práce a Jobs) a docházky (Alveno)
• vedení agendy BOZP+PO, administrace písemností, sledování lhůt a termínů, spolupráce s dodavateli služeb a závodním lékařem, vedení agendy OOPP
• zpracování ekonomických analýz, rozborů hospodaření a finančních plánů
• zpracování dat a informací v informačních systémech společnosti (Cézar) a v docházkovém systému (Alveno)
• spolupráce s vedoucími oddělení a s jednotlivými zaměstnanci při sdílení informací a řešení operativních záležitostí
• ostatní činnosti dle pokynů jednatelů společnosti
POŽADAVKY NA PRACOVNÍ POZICI
- VŠ vzdělání
- bezúhonnost, loajalita vůči zaměstnavateli, časová přizpůsobivost
- řidičský průkaz skupiny B
- anglický jazyk výhodou
- pokročilá znalost MS Excel a Word, základní uživatelská práce s ostatními aplikacemi MS Office, hromadná korespondence, zkušenost s prací v informačních systémech
- znalost pracovního práva a zkušenost s vedením personální a mzdové agendy, zkušenost s vedením pracovních pohovorů a výběrových řízení
- základní znalost účetnictví a daňového systému, orientace v účetních výkazech a ekonomických souvislostech
- základní znalost občanského a obchodního práva
- minimální zkušenost v podobné pozici 5 let
NABÍZÍME:
- práci na plný úvazek a pracovní smlouvu na dobu neurčitou
- odpovídající finanční ohodnocení dle dosažených zkušeností a výsledků s odpovídajícím růstem
- vlastní organizace náplně práce
- možnost školení a vzdělávacích programů pro rozšíření znalostí
- pohodový kolektiv a příjemné pracovní prostředí
- firemní benefity / slevy na telefon a tankovací karty.
MÍSTO VÝKONU PRÁCE:
- Valašské Meziříčí
NÁSTUP MOŽNÝ IHNED.