Office Assistant

Jméno/Firma
TMF Czech, a.s.
Pracoviště
Kateřinská 466/40, Praha
Úvazek
Plný
Požadované vzdělání
Bez maturity
Požadované jazyky
Angličtina, Čeština
Profese
Administrativa
Vytvořeno
8. 10. 2024

O pozici

Pracovní nabídka

Nabízíme ti možnost nahlédnout, jak fungují korporátní procesymezinárodní outsourcingové firmě s rodinnou atmosférou a mnohem více!

Pokud se domníváš, že se jedná o klasickou pozici na recepci tak se mýlíš! Jedná se o unikátní příležitost nasbírat zkušenosti nejen z administrativní oblasti. Součástí tvé práce bude asistence pro více oddělení nevyjímaje accounting & tax, global entity management (oddělení pracovně právního poradenství), human resouces & payroll a oddělení sales operations. Kdo ví, možná se po nějaké době rozhodneš u nás profilovat právě v jedné z těchto oblastí.

Tvoje budoucí pracovní náplň:

  • Zajištění chodu recepce a sekretariátu;
  • Kontrola zasedacích místností a společných prostor - péče o klienty, auditory, poskytovatele služeb - vstupní karty, parkovací místa, rezervace zasedacích míst;
  • Týmová asistence - administrativní podpora týmů, skenování, kopírování, ad hoc asistence na ostatních odděleních společnosti;
  • Komunikace s klienty - přepojování telefonů, vzkazy, přeposílání emailSpráva interního skladu a zajištění kancelářských potřeb;
  • Péče o interní prostory, objednávání občerstvení;
  • Drobné pochůzky (Czech Point, notář, soud, pošta);
  • Správa klientských datových schránek;
  • Správa archívu dokumentů – aktualizace rejstříku dokumentů, předávání dokumentů klientům;
  • Podpora místního obchodního oddělení s administrativními úkoly, jako je příprava návrhů cenových nabídek, aktualizace klientských databází, příprava dat pro místní sales projekty, pomoc s průzkumem trhu.

Co od tebe očekáváme?

  • Aktivní znalost anglického jazyka slovem i písmem (min. B2) nakolik součástí tvé práce bude pravidelná komunikace v angličtině.
  • Balíček Microsoft Office ovládáš na uživatelské úrovni.
  • Proaktivní přístup, cit pro detail a ochota neustrnout na jednom místě.
  • Minimálně ukončené středoškolské vzdělání.
  • Oceníme zkušenosti z administrativní oblasti, ale nejsou podmínkou.

Co ti můžeme nabídnout?

  • Balík benefitů – 8 dní dovolené navíc, 13. mzda, bonusy, stravenky 200,-Kč/den, příspěvek na Pluxee (Sodexo) Flexi ve výši 600 Kč + příspěvek na narozeniny v hodnotě 500 Kč na Pluxee Flexi , 2 sicks days na rok, angličtina v pracovní době, budget na teambuildingy a vzdělávání, 1x týdně jóga v kanceláři, firemní akce a večírky -týmové/celofiremní (bowling, paintball, letní barbecue na střeše aj.);
  • Full-time smlouvu na dobu neurčitou;
  • Jsme hrdí na silnou kulturu zpětné vazby, o feedback můžeš požádat kdykoli;
  • Kariérní růst: svou kariéru můžeš posouvat prostřednictvím interních příležitostí v rámci TMF;
  • Každý den najdeš v kanceláři kávu, čaj, čerstvé ovoce a nanuky;
  • Nabízíme ti bezplatnou formu online vzdělávání v rámci naší oblíbené TMF Business Academy, kde máš možnost výběru z široké škály kurzů;
  • Nabízíme ti práci v mezinárodním prostředí se zajímavým portfoliem klientů;
  • Můžeš počitat s podporou od kolegů a chapavým přistupem manažera;
  • Rovněž ti nabízíme alternativu bezplatného online vzdělávání přes interaktivní jazykový portál GoFluent. Je jen na tobě, o který jazyk projevíš zájem.

Jak bude vypadat výběrko?

  1. Spojí se s tebou recruiterka Lucia Kluková.
  2. Osobní pohovor s manažerka oddělení Markétou Bučilovou.
  3. Zpětná vazba, kterou dostanete vždy do několika dnů od prvního kontaktu.

TMF Group Česká republika právě hledá nadšeného kolegu či kolegyni, který/á doplní tým!