Office Asistentka
O pozici
Pracovní nabídka
Do menší společnosti s rodinnou atmosférou, která se zabývá distribucí řezaných květin z Latinské Ameriky, hledáme fajn kolegu nebo kolegyni na pozici Office Asistent/ka.
Co vás čeká:
· zpracování a zadávání faktur do interního softwaru (Helios)
· asistence vedení firmy + Adhoc úkoly
· administrativní výpomoc
· prezentace firmy na sociálních sítích (Facebook, Instagram)
· focení květin a natáčení videí a následná úprava
· vytváření zajímavého obsahu, příprava propagačních materiálů
Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít:
· SŠ vzdělání s maturitou
· AJ slovem a písmem - min. úroveň B1- B2
· nejméně 2 roky praxe na obdobné pozici
· znalost programu MS Office (Excel a Word uživatelská znalost)
zkušenosti s vedením firemních sociálních sítí – VÝHODOU
praxe ve fotografování produktů - VÝHODOU
· proaktivní přístup, samostatnost, progresivní myšlení
· výborné komunikační a organizační schopnosti
· řidičský průkaz sk. B – aktivní řidič podmínkou!
Co vám můžeme nabídnout:
· náborový příspěvek 25.000 Kč
· nástup od 1. 11. 2024
· notebook a mobilní telefon
· zaměstnanecké benefity – stravenky, dotovaná Multisport karta, sleva na květiny
· práci v mladém kolektivu a krásnou kancelář v centru Prahy
Pro úspěšné zařazení do výběrového řízení prosíme o zaslání Vašeho profesního CV s fotografií.