Trade Marketing Manager
O pozici
Pracovní nabídka
Weleda je úspěšná mezinárodní firma se sídlem ve Švýcarsku, zastoupená ve více než 50 zemích celého světa. Od svého založení v roce 1921 vyrábí přírodní léčiva a certifikovanou přírodní a bio kosmetiku. Její výrobky obnovují, udržují a podporují zdraví člověka. Kvalitou i objemem výroby se řadí k předním světovým výrobcům v uvedené oblasti. V souladu s člověkem a přírodou již od 1921.
Česká pobočka hledá nového kolegu / kolegyni na pozici
Trade Marketing Manager
pro segment certifikované přírodní kosmetiky
Tato pozice reportuje: Marketing Manager CZ/SK
Místo výkonu práce: Praha
Náplň práce a hlavní oblasti zodpovědností:
- Spolupráce s týmem Category Managerů, zákaznickým servisem, logistikou a sales oddělením na vývoji plánů obratů a rozšiřování produktového portfolia včetně řešení planogramů, vystavení a POSM či jiné propagace ve všech obchodních kanálech.
- Spolupráce se sales týmem na neustálém rozvoji trade marketingových aktivit, zastupování značky u obchodních partnerů, vyjednávání prostoru pro komunikaci produktových kategorií a marketingových kampaní dle marketingového komunikačního nebo sales plánu.
- Zadávání grafických požadavků pro realizaci smluvených aktivit.
- Schopnost pracovat samostatně s analytickými nástroji - vývoj, aktivní využívání dostupných dat a monitoring produktového portfolia a konkurence.
- Provádění úplné analýzy 4P na distribucích.
- Proaktivní zapojení a hledání nejlepších způsobů propagace, získávání informací o kategorii/spotřebiteli pro vývoj plánů značek, které zapadají do strategie značky.
- Vývoj zákaznické strategie v souladu s příslušným Category Managerem dané kategorie, zodpovědnost za implementaci. Komunikace priorit týmu obchodních zástupců.
- Management mezi marketingem značky a sales týmem – příprava a implementace marketingových plánů jednotlivých kategorií společně s Category Managery a sales týmem.
- Vedení vývoje a implementace POS materiálů na základě schválených klíčových vizuálů.
- Ongoing analýza pozice značek a konkurence. Monitorování realizace aktivit vlastních a konkurence v terénu během kontrol obchodů se sales týmem nebo samostatně.
Co se Vám bude hodit?
- Minimálně 3 roky zkušeností oblasti Trade Marketingu jsou nutností, zkušenosti v marketingu nebo prodeji jsou výhodou.
- Obchodní instinkt a porozumění procesu řízení zákazníků.
- Schopnost analyzovat různé zdroje dat a převádět je do akčních plánů.
- Zdatnost v zapojení a vyjednávání se zainteresovanými stranami.
- Znalost používání dat, pokročilý uživatel Excelu a PowerPointu, uživatelská znalost PowerBI.
- Aktivní přístup, příjemné vystupování v komunikaci a empatie.
- Schopnost pracovat v týmu, ale i samostatně. Minimálně SŠ vzdělání ukončené maturitou, výhodou marketingové zaměřením (není podmínkou).
- Nutná pokročilá znalost anglického jazyka.
Jaké výhody u nás získáte?
- Zázemí stabilní mezinárodní společnosti s tradicí přes 100 let.
- Otevřenou firemní kulturu a práci v malém týmu doprovázenou hodnotami firmy.
- Práci se špičkovými ekologickými výrobky.
- Možnost dalšího osobního vzdělávání a profesního růstu (odborná školení a firemní jazykový kurz).
- 13. mzda, až 6 týdnů dovolené, až 4 sick days, po dohodě možnost práce z domu, příspěvek na stravování, slevy na produkty Weleda, notebook a mobilní telefon i pro soukromé účely a další benefity.
Hlavní pracovní poměr s dobou určitou/neurčitou, dle dohody. Nástup dle dohody.
Motivační dopis společně se strukturovaným životopisem zašlete, prosím, e-mailem.