Asistentka/Asistent recepce v advokátní kanceláři
O pozici
Pracovní nabídka
Koho hledáme:
- hledáme kolegyni/kolegu na pozici asistent/asistentka recepce v advokátní kanceláři
Agenda Tvé práce:
- převzetí kompletní administrativní agendy recepce
- práce s datovými schránkami, poštou
- komunikace s klienty a institucemi
- práce s firemním sw
- telefonická komunikace
Naše očekávání:
- schopnost samostatně se rozhodovat, ale zároveň reflektovat na potřeby ostatních
- komunikační schopnosti
- dobrou znalost práce na PC (MS Office, MS Teams)
- aktivitu, pečlivost, zodpovědnost
Co Ti nabídneme:
- nabízíme práci ve společnosti s více než 30-tiletou historií
- příjemné pracovní prostředí a zázemí silného právního týmu
- otevřenou komunikaci v případě Tvých potřeb
- Firemní benefity: firemní akce, čtyři týdny dovolené, pět dnů free days, bonusy/prémie, zdravotní volno/sick days, karta MultiSport, občerstvení na pracovišti, cvičení na pracovišti, ošatné
Pracovní doba: PO - PÁ: 09:30-17:00. Rovněž možnost zkráceného úvazku na odpolední směnu.