Klientský specialista ????‍????????‍???? (Admin/BD mix)

Jméno/Firma
Bright HR, s.r.o.
Pracoviště
Česká republika
Úvazek
Plný
Požadované vzdělání
Bez maturity
Požadované jazyky
Angličtina, Čeština
Profese
Administrativa
Vytvořeno
9. 10. 2024

O pozici

Pracovní nabídka

Pro našeho významného klienta, který se zabývá správou obchodních center hledáme šikovnou posilu na pozici Klientský specialista. Pozice je mixem administrativní práce a Business Developmentu.

Vaším hlavním úkolem bude správa agendy spojené s nájemními smlouvami na parkovací místa v obchodním centru a podpora prodeje dárkových karet.
Správa nájemních smluv na parkovací místa včetně přípravy a zpracování smluv.
Vyhledávání a oslovování nových klientů se zájmem o pronájem parkovacích míst.
Marketingová podpora parkovacích služeb, včetně aktivit na zvýšení viditelnosti a atraktivity.
Prodej dárkových karet (objednávky z eshopu), komunikace s dodavateli.
Agenda pojistných událostí.
Reporting.


Mezi hlavní schopnosti a dovednosti, které by Vám neměly chybět a které budete mít možnost dále rozvíjet patří zejména:
Proaktivní a inovativní přístup
Organizační schopností
Schopnost efektivně spravovat a koordinovat různé agendy a úkoly
Dotahovat svěřené úkoly skrze efektivní komunikaci jak interní, tak externí
Angličtina na dobré komunikativní úrovni (denní využití při interní emailové komunikaci)
Čeština na úrovni rodilý mluvčí
MS Office - MS Excel, MS PowerPoint

Co za to?
Silná firemní kultura učící se organizace
Stabilní zázemí a „know-how“ evropského lídra v oblasti shopping center
Genderově a věkově vyvážený tým, podporující diverzitu,
Pracovní smlouvu na 1 rok s možností prodloužení
Rozvoj vašeho potenciálu skrze mentoring a koučink, onboarding s mentorem
Vzdělávací programy
Individuální jazykové kurzy 1x týdně
Parkovací místo i kolárnu se sprchou
Klasické benefity: 5 týdnů dovolené, stravenky, 2 sickdays, penzijní připojištění, Benefit card
Home office 1x týdně