Asistent/ka člena vedení města

Jméno/Firma
Statutární město Ostrava
Pracoviště
Prokešovo náměstí 1803/8, Ostrava
Úvazek
Plný
Požadované vzdělání
Bez maturity
Profese
Administrativa
Požadované jazyky
Čeština
Vytvořeno
9. 10. 2024

O pozici

Pracovní nabídka

Jako asistent/ka člena vedení města budete klíčovou oporou v každodenní administrativní a organizační činnosti. Vaše hlavní odpovědnosti budou zahrnovat:

  • zajištění činnosti sekretariátu: příprava a evidence analogové, rovněž tak i elektronické pošty, zajištění time-managementu člena vedení města, telefonická komunikace, organizace schůzek a jednání;
  • organizace návštěv a akcí: zajištění přípravy společenských akcí a setkání pod záštitou člena vedení města;
  • příprava podkladů pro jednání: příprava a správa materiálů nezbytných pro jednání a schůzky člena vedení;
  • evidence úkolů: vedení přehledu úkolů uložených členu vedení města a sledování jejich plnění;
  • správa pošty: evidence sledované pošty a příprava konceptů odpovědí;
  • další úkoly: plnění úkolů zadaných členem vedení a vedoucím odboru, které souvisejí s činností oddělení a s rovněž s činností odboru Kancelář primátora;

Požadujeme:

  • střední vzdělání s maturitní zkouškou (případně vyšší stupně vzdělání);
  • schopnost vynikající práce s MS Office;
  • výborné organizační schopnosti a smysl pro detail;
  • kultivovaný ústní a písemný projev;
  • schopnost efektivně komunikovat a profesionální vystupování;
  • samostatnost, spolehlivost a časovou flexibilitu;
  • zkušenost s administrativními činnostmi je výhodou;

Nabízíme:

  • možnost pracovat v atraktivní a dynamickém prostředí Magistrátu města Ostravy;
  • stabilní pracovní zázemí s příležitostí k profesnímu a odbornému rozvoji;
  • pracovní poměr na plný úvazek a odpovídající finanční ohodnocení.