Obchodník IT / Account Manager IT / Praha
ARION spol. s r.o.
Kubánské náměstí 1391/11, Praha
Plný
Bez maturity
Angličtina, Čeština
Prodej a obchod
9. 10. 2024
O pozici
Pracovní nabídka
Jsme stabilní a spolehlivá česká IT firma s kompletním portfoliem produktů a služeb. Stavíme na týmové, odborné a kvalitní práci našich zaměstnanců. Přidejte se k našemu týmu i Vy jako náš nový Obchodník IT / Account Manager IT / Praha
ARION spol. s r.o. - základem je profesionální práce pro zákazníka
- 32 let na trhu České republiky a Slovenska
- obrat 120.000.000 Kč
- Praha 55 zaměstnanců / Brno 5 zaměstnanců / Pardubice 2 zaměstnanci
- naše hlavní produkty a služby v IT: networking, kybernetická bezpečnost, Microsoft 365 aplikace a cloud, virtualizace VmWare a Hyper-V, správa serverů
- máme vlastní privátní cloud v datacentru, hotline team 24/7
- rozvíjíme dovedností zaměstnanců dle nejnovějších trendů v IT, možnost odborných certifikací
- našim cílem je spokojený zákazník a přátelská firemní atmosféra
Obchodník IT / Account Manager IT – pracovní náplň
- komplexní péče o přidělené zákazníky tzv. “farmaření” (telefon, mail, schůzky)
- spolupráce s naším backoffice v oblasti nabídek, objednávek zboží a fakturace
- řízení realizace zakázek s našimi projektovými manažery a techniky
- vyhledávání a akvizice nových zákazníků včetně osobních schůzek (CRM, leady)
- příprava ročních investičních plánů a obchodní dokumentace zákazníků
- pravidelné osvojování znalostí o prodávaných produktech a službách (školení)
Adaptace na pracovní pozici - 12 týdnů učení
- nejdříve se seznámíte s interními systémy (ERP Pohoda, CRM, evidence práce)
- dále absolvujete videa, které Vás seznámí s našimi produkty a službami
- každý týden probereme, jak se Vám práce daří a co je případně potřeba zlepšit
- po 6 týdnech adaptace se budete personálně a systémově orientovat, teprve poté začne obchodní činnost, dostanete přiděleného kolegu, který Vás postupně seznámí se zákazníky, kteří Vám budou přiděleni
- od 4 měsíce začnete pracovat samostatně, ale i nadále Vám bude radou a pomocí k dispozici celé obchodní oddělení, jsme tým a díky tomu jsme silní
Kvalifikační předpoklady na Vás
- řádně ukončené SŠ vzdělání s maturitou, nebo VŠ vzdělání
- zájem o aktuální dění v IT oboru a chuť se dále rozvíjet
- nadstandardní komunikační schopnosti a rychlou orientaci v číslech
- angličtinu slovem i písmem na pokročilé úrovni, ideálně B1 až B2
- řidičský průkaz sk. B
A co nabízíme my Vám
- základní měsíční mzdu 40.000-60.000 Kč dle obchodní a IT praxe, kvartální odměny z obratu a zisku 5.000 - 30.000Kč, roční odměny z akvizic nových zákazníku 100.000 - 240.000Kč, v průměru je tedy odměna 50.000-90.000Kč měsičně
- certifikace a odborná školení
- pravidelnou týdenní výuka anglického jazyka pod vedením profesionálních lektorů
- přátelskou a pohodovou pracovní atmosféru s důrazem na kolegiálnost
- bezedná káva, čaj a kvalitní voda z automatu jsou samozřejmostí
Personalistika – od prvního setkání do nabídky práce za 10 dní
- 1. kolo pohovoru trvá 30 minut a je on-line přes MS Teams, o případném postupu do 2. kola se od nás dozvíte do 2-3 pracovních dní
- 2. kolo následuje do 1 týdne od 1. kola, trvá 1-2 hodiny a probíhá v centrále naší společnosti na Praze 10, Kubánské náměstí 1391/11, 2. patro
- výsledek 2. kola a případnou nabídku práce se dozvíte již další den po pohovoru 2. kola
- na akceptaci nabídky pracovní smlouvy dáváme zájemci 1-2 týdny dle dohody