Obchodník IT / Account Manager IT / Praha

Jméno/Firma
ARION spol. s r.o.
Pracoviště
Kubánské náměstí 1391/11, Praha
Úvazek
Plný
Požadované vzdělání
Bez maturity
Požadované jazyky
Angličtina, Čeština
Profese
Prodej a obchod
Vytvořeno
9. 10. 2024

O pozici

Pracovní nabídka

Jsme stabilní a spolehlivá česká IT firma s kompletním portfoliem produktů a služeb. Stavíme na týmové, odborné a kvalitní práci našich zaměstnanců. Přidejte se k našemu týmu i Vy jako náš nový Obchodník IT / Account Manager IT / Praha

ARION spol. s r.o. - základem je profesionální práce pro zákazníka

  • 32 let na trhu České republiky a Slovenska
  • obrat 120.000.000 Kč
  • Praha 55 zaměstnanců / Brno 5 zaměstnanců / Pardubice 2 zaměstnanci
  • naše hlavní produkty a služby v IT: networking, kybernetická bezpečnost, Microsoft 365 aplikace a cloud, virtualizace VmWare a Hyper-V, správa serverů
  • máme vlastní privátní cloud v datacentru, hotline team 24/7
  • rozvíjíme dovedností zaměstnanců dle nejnovějších trendů v IT, možnost odborných certifikací
  • našim cílem je spokojený zákazník a přátelská firemní atmosféra

Obchodník IT / Account Manager IT – pracovní náplň

  • komplexní péče o přidělené zákazníky tzv. “farmaření” (telefon, mail, schůzky)
  • spolupráce s naším backoffice v oblasti nabídek, objednávek zboží a fakturace
  • řízení realizace zakázek s našimi projektovými manažery a techniky
  • vyhledávání a akvizice nových zákazníků včetně osobních schůzek (CRM, leady)
  • příprava ročních investičních plánů a obchodní dokumentace zákazníků
  • pravidelné osvojování znalostí o prodávaných produktech a službách (školení)

Adaptace na pracovní pozici - 12 týdnů učení

  • nejdříve se seznámíte s interními systémy (ERP Pohoda, CRM, evidence práce)
  • dále absolvujete videa, které Vás seznámí s našimi produkty a službami
  • každý týden probereme, jak se Vám práce daří a co je případně potřeba zlepšit
  • po 6 týdnech adaptace se budete personálně a systémově orientovat, teprve poté začne obchodní činnost, dostanete přiděleného kolegu, který Vás postupně seznámí se zákazníky, kteří Vám budou přiděleni
  • od 4 měsíce začnete pracovat samostatně, ale i nadále Vám bude radou a pomocí k dispozici celé obchodní oddělení, jsme tým a díky tomu jsme silní

Kvalifikační předpoklady na Vás

  • řádně ukončené SŠ vzdělání s maturitou, nebo VŠ vzdělání
  • zájem o aktuální dění v IT oboru a chuť se dále rozvíjet
  • nadstandardní komunikační schopnosti a rychlou orientaci v číslech
  • angličtinu slovem i písmem na pokročilé úrovni, ideálně B1 až B2
  • řidičský průkaz sk. B

A co nabízíme my Vám

  • základní měsíční mzdu 40.000-60.000 Kč dle obchodní a IT praxe, kvartální odměny z obratu a zisku 5.000 - 30.000Kč, roční odměny z akvizic nových zákazníku 100.000 - 240.000Kč, v průměru je tedy odměna 50.000-90.000Kč měsičně
  • certifikace a odborná školení
  • pravidelnou týdenní výuka anglického jazyka pod vedením profesionálních lektorů
  • přátelskou a pohodovou pracovní atmosféru s důrazem na kolegiálnost
  • bezedná káva, čaj a kvalitní voda z automatu jsou samozřejmostí

Personalistika – od prvního setkání do nabídky práce za 10 dní

  • 1. kolo pohovoru trvá 30 minut a je on-line přes MS Teams, o případném postupu do 2. kola se od nás dozvíte do 2-3 pracovních dní
  • 2. kolo následuje do 1 týdne od 1. kola, trvá 1-2 hodiny a probíhá v centrále naší společnosti na Praze 10, Kubánské náměstí 1391/11, 2. patro
  • výsledek 2. kola a případnou nabídku práce se dozvíte již další den po pohovoru 2. kola
  • na akceptaci nabídky pracovní smlouvy dáváme zájemci 1-2 týdny dle dohody