Systémový administrátor IT / Kybernetická bezpečnost, Manage Engine / Praha

Jméno/Firma
ARION spol. s r.o.
Pracoviště
Kubánské náměstí 1391/11, Praha
Úvazek
Plný
Požadované vzdělání
Bez maturity
Požadované jazyky
Angličtina, Čeština
Profese
Informatika a IT služby
Vytvořeno
9. 10. 2024

O pozici

Pracovní nabídka

Jsme stabilní a spolehlivá česká IT firma s kompletním portfoliem produktů a služeb. Stavíme na týmové, odborné a kvalitní práci našich zaměstnanců. Přidejte se k našemu týmu i Vy jako náš nový Systémový administrátor IT / Kybernetická bezpečnost, Manage Engine / Praha / online

ARION spol. s r.o. - základem je profesionální práce pro zákazníka

  • 32 let na trhu České republiky a Slovenska
  • obrat 120.000.000 Kč
  • Praha 55 zaměstnanců / Brno 5 zaměstnanců / Pardubice 2 zaměstnanci
  • naše hlavní produkty a služby v IT: networking, kybernetická bezpečnost, Microsoft 365 aplikace a cloud, virtualizace VmWare a Hyper-V, správa serverů
  • máme vlastní privátní cloud v datacentru, hotline team 24/7
  • rozvíjíme dovedností zaměstnanců dle nejnovějších trendů v IT, možnost odborných certifikací
  • našim cílem je spokojený zákazník a přátelská firemní atmosféra

Technik IT / Systémový administrátor IT / Kybernetická bezpečnost, Manage Engine – pracovní náplň

  • všeobecná správa a konfigurace počítačových technologií našich zákazníků na úrovni L2 (on-site, nebo vzdáleně)
  • dlouhodobá podpora zákazníků v oblasti kybernetické bezpečnosti na úrovni L2 a L3
  • analýza a konzultace prostředí zákazníka v oblasti kybernetické bezpečnosti, návrh doporučení a změn
  • implementace vybraných technologií na základě výsledků analýzi, trvalý dohled nad bezpečnostními procesy
  • natavení monitoringu serverové a networking infrastruktury zákazníka (RDM, Zabbix, RMM, Manage Engine)
  • znalost právního prostředí, tak aby vybraná technická řešení odpovídala NIS2 a ISO 27001
  • vytvoření dokumentace, včetně doporučení rozvoje řešení kyberentické bezpečnosti IT infrastruktury zákazníka
  • spolupráce nad tvorbou nabídek, včetně technického presale s obchodníkem a ostatními specialisty
  • každodenní péče o klienty a tvorba dobrých obchodních vztahů
  • týdenní účast na pravidelných poradách a školeních
  • dle potřeby aktivní spolupráce s ostatními kolegy

Adaptace na pracovní pozici - 12 týdnů práce a učení

  • po nástupu budete přidělen do jednoho z technických týmů, kde se seznámíte s hlavními pracovními postupy (Microsoft, Dell, M365, Networking) a dohledovými systémy (RDM, Zabbix, RMM)
  • do 4 týdne budete pracovat ve dvojici se zkušeným kolegou, budete mít dostatek času na seznámení s našimi hlavnímu produkty a službami v IT, navíc každý týden společně s kolegy proberete, jak se Vám práce daří a co je případně potřeba zlepšit
  • po 4 týdnech již budete personálně a systémově adaptován a tak začnete pod dohledem pracovat nad jednotlivými zákazníky a projekty, nadále však budete mít přidělený čas na vzdělávání
  • od 4 měsíce začnete pracovat samostatně a bude Vám plně umožněno se odborně rozvíjet především formou školení, certifikací a ARION akademie
  • od 12 měsíce specializace na služby a produkty kybernetické bezpečnosti (audity, testy, logování, zabezpečení infrastruktury, právní soulad)

Kvalifikační předpoklady na Vás

  • řádně ukončené SŠ vzdělání s maturitou, nebo VŠ vzdělání, praxe výhodou
  • zájem o aktuální dění v IT oboru a chuť se dále rozvíjet
  • angličtinu slovem i písmem na pokročilé úrovni, ideálně B1 až B2
  • řidičský průkaz sk. B

A co nabízíme my Vám

  • měsíční mzdu 50.000-70.000 Kč dle praxe
  • certifikace a odborná školení (nástroje například Manage Engine, právní prostředí NIS2, serverová a networking infrastruktura)
  • pravidelnou týdenní výuku anglického jazyka pod vedením profesionálních lektorů
  • přátelskou a pohodovou pracovní atmosféru s důrazem na kolegiálnost
  • bezedná káva, čaj a kvalitní voda z automatu jsou samozřejmostí

Personalistika – od prvního setkání do nabídky práce za 10 dní

  • 1. kolo pohovoru trvá 30 minut a je on-line přes MS Teams, o případném postupu do 2. kola se od nás dozvíte do 2-3 pracovních dní
  • 2. kolo následuje do 1 týdne od 1. kola, trvá 1-2 hodiny a probíhá v centrále naší společnosti na Praze 10, Kubánské náměstí 1391/11, 2. patro
  • výsledek 2. kola a případnou nabídku práce se dozvíte již další den po pohovoru 2. kola
  • na akceptaci nabídky pracovní smlouvy dáváme zájemci 1-2 týdny dle dohody