Správce smluv / Account Manager
O pozici
Pracovní nabídka
INSCOM je makléřským specialistou pojištění pohledávek. Na trhu jsme přes deset let a za tu dobu jsme se stali jedním z lídrů českého trhu. Spravujeme okolo 130 pojistek významných společností. Stabilní, menší tým propojuje kulturu rodinné firmy s know-how globálních firem.
Správce smluv / Account Manager
Doplňujeme správní oddělení, kam hledáme kolegyni / kolegu na pozici Správce smluv na pojištění pohledávek, odpovědného za podporu a vztahy se stávajícími zákazníky. Výhodou jsou zkušenosti z banky, pojišťovny, leasingové či faktoringové společnosti, z Credit Managementu, účetnictví nebo správy pohledávek.
Jaké budou Vaše hlavní úkoly?
- býti poradcem / průvodcem / školitelem zákazníka (povinnostmi a parametry pojistek, elektronickým pojišťovnictvím, …) a pomocníkem (při získávání limitů na odběratele zákazníka, při řešení pojistných událostí, …) v oblasti pojištění pohledávek
- pravidelný e-mailový a telefonický kontakt se zákazníky, vč. výročního osobního setkání
- konzultace a zprostředkování požadavků zákazníků na pojišťovnu, doporučení a pomoc s jejich řešením
- doporučení zákazníkovi a vyjednání co nejlepších podmínek smlouvy s pojišťovnou (při výroční obnově)
- podpora zákazníka s cílem maximalizace přínosu jeho investice do pojištění pohledávek a spokojenosti s produktem
v další fázi:
- zpracování výběrových řízení na pojišťovnu pohledávek
- Audit stávajících pojistných smluv u nově získaných zákazníků
Váš profil
- min. středoškolské vzdělání, ovládáte práci s MS Office (Word, Excel, Outlook) a internetem
- komunikativnost, aktivní přístup, samostatnost, empatie do zákazníka, schopnost pracovat v týmu, a to včetně práce z domova????
- řidičské oprávnění skupiny B; ideálně zkouška z odborné způsobilosti - pojišťovnictví (tu lze ale složit až po nástupu a s naší pomocí????); znalost angličtiny není nutná
Co nabízíme
- zaškolení (pojišťovny jsou jen čtyři????); menší dynamický tým, vysokou úroveň znalostí
- přímý kontakt se zákazníkem /na jeho straně je to účetní, správce pohledávek, finanční ředitel nebo majitel/
- komunikaci se čtyřmi pojišťovnami pohledávek s globálním přesahem
- správa produktu od více pojišťoven, nikoliv prodej; nebýt „jedním ze sta zaměstnanců finanční fabriky“
- fixní mzda plus ohodnocení v závislosti na výkonu; flexibilní začátek a konec pracovní doby (pevně 9-16 hodin)
- možnost Home Office až 4 dny v týdnu, stravenkový paušál
- 5 týdnů dovolené, možnost kariérního růstu
- notebook (+profi domácí monitor), mobilní telefon, profesionální náhlavní souprava, sdílené služební auto
- 3měsíční zkušební dobu, kancelář blízko metra A Flora, nástup možný ihned
Máte-li chuť pracovat pro přední poradenskou společnost v oblasti pojištění pohledávek, zašlete nám, prosím, Váš životopis.