Vedoucí Finančního odboru

Jméno/Firma
Město Rožnov pod Radhoštěm
Pracoviště
Masarykovo náměstí 128, Rožnov pod Radhoštěm
Úvazek
Plný
Požadované vzdělání
Vysokoškolské
Profese
Bankovnictví
Vytvořeno
9. 10. 2024

O pozici

Pracovní nabídka

Podrobné informace o výběrovém řízení a podmínkách podání přihlášky na webových stránkách: https://www.roznov.cz/cs/aktualne-z-mesta-a-okoli/nabidka-prace.html

Pokud máte přehled v oblasti financování ve veřejné správě, zkušenosti se správou veřejných prostředků a rozpočtováním, hledáme právě Vás. Vaše práce bude klíčová pro zajištění efektivního fungování finančního odboru a správného hospodaření s veřejnými financemi. Zapojte se do našeho týmu a pojďte pracovat pro město se zdravým srdcem.

Město Rožnov pod Radhoštěm vyhlašuje výběrové řízení na funkci vedoucího úředníka Finančního odboru zařazeného do Městského úřadu Rožnov pod Radhoštěm, s pracovním poměrem na dobu neurčitou.

Místo výkonu práce: Rožnov pod Radhoštěm

Co je hlavní náplní činnosti:

Řídí, kontroluje a organizuje činnosti Finančního odboru Městského úřadu Rožnov pod Radhoštěm. Zabezpečuje, vyhodnocuje a koordinuje finanční hospodaření města dle zákona č. 250/2000 Sb., o rozpočtových pravidlech územních rozpočtů. Řídí proces sestavení rozpočtu a s tím spojené úkoly. Zpracovává podklady a ekonomické analýzy pro rozhodování rady města, zastupitelstva města a dalších orgánů města a prezentuje je osobně před těmito orgány. Komplexně spolupracuje při přezkumu hospodaření města. Vykonává finanční kontrolu. Zodpovídá za vymáhání pohledávek města včetně fáze exekuce. Zastupuje město vůči orgánům daňové správy. Zajišťuje metodickou pomoc
v oblasti financí

Předpoklady pro jmenování vedoucího úředníka:

  • státní občanství ČR nebo cizí státní občanství a trvalý pobyt v ČR,
  • věk minimálně 18 let,
  • způsobilost k právním úkonům a bezúhonnost,
  • ovládání jednacího jazyka,
  • splnění dalších předpokladů stanovených zvláštním zákonem,
  • vysokoškolské vzdělání v magisterském studijním programu.

Co očekáváme a jaké vlastnosti oceníme:

  • velmi dobrou znalost právních předpisů z oblasti účetnictví, včetně zákona o dani z přidané hodnoty, zákona o rozpočtových pravidlech)
  • schopnost koordinovat ekonomické vazby zřizovatele s příspěvkovými organizacemi,
  • orientace v manažerském účetnictví,
  • praxe na vedoucí pozici alespoň po dobu 3 let,
  • manažerské a komunikační schopnosti, umění jednat s lidmi,
  • odolnost vůči psychické zátěži, rozhodnost, samostatnost, organizační schopnosti, flexibilita,
  • aktivní znalost práce na PC (ASPI, Microsoft Office, outlook).

Výhodou

  • vzdělání ekonomického směru,
  • praxe ve veřejné správě,
  • zkušenosti z oblasti finančního řízení,
  • zkouška zvláštní odborné způsobilosti při finančním hospodaření ÚSC a jeho přezkumu (povinnost složit zkoušku do 18 měsíců od vzniku pracovního poměru),
  • znalost programu GINIS nebo jiného účetního systému.

Nabízíme:

  • pružnou pracovní dobu,
  • podporu profesního rozvoje (vstupní vzdělávání, školení, semináře, kurzy),
  • 5 týdnů dovolené,
  • 5 dnů indispozičního volna,
  • další zaměstnanecké výhody (např. příspěvek na stravování, příspěvek na penzijní připojištění, odměna při životním výročí, zvýhodněné mobilní tarify i pro rodinné příslušníky, a další).

Podání přihlášek:

Přihlášky se všemi požadovanými doklady se podávají písemně poštou nebo osobním podáním na podatelně Městského úřadu v Rožnově pod Radhoštěm nejpozději do 24.10.2024:

Městský úřad

Masarykovo náměstí 128

756 61 Rožnov pod Radhoštěm

V obálce označené „Neotevírat – přihláška do výběrového řízení vedoucí úředník Finančního odboru“.