Manažer/ka oddělení objednávek
DEMAXIA, s.r.o.
Ostravská 38, Bohumín
Plný
Bez maturity
Administrativa
Čeština
9. 10. 2024
O pozici
Pracovní nabídka
Máš skvělé organizační schopnosti a rád/a pracuješ s lidmi? Baví tě koordinovat práci týmu a zajistit, že vše běží hladce? Pokud máš navíc zkušenosti s objednávkovými systémy a zaměření na zákazníka ti není cizí, hledáme právě tebe!
Koho hledáme?
- Muž/žena s dobrými komunikačními schopnostmi a smyslem pro detail.
- Agilní, přizpůsobivý/á, se schopností zvládat rychlé změny na trhu.
- Orientovaný/á na zákaznický servis a řešení problémů.
- Pozitivní, týmový hráč, který rád motivuje ostatní.
Klíčové kompetence:
- Organizační schopnosti: Efektivní plánování a řízení oddělení objednávek, koordinace práce týmu.
- Komunikační dovednosti: Výborné verbální i písemné schopnosti, efektivní komunikace se zákazníky a dodavateli.
- Zákaznický servis: Schopnost řešit problémy zákazníků a rychle reagovat na jejich dotazy a stížnosti.
- Analytické myšlení: Analýza prodejů a trendů, vyhodnocování efektivity procesů.
- Technologické dovednosti: Znalost objednávkových systémů a CRM, základní dovednosti v Excelu.
Co bude náplní Tvé práce?
- Řízení a koordinace oddělení objednávek se zaměřením na efektivní plnění strategických cílů společnosti.
- Komunikace se zákazníky a dodavateli, řešení dotazů a stížností.
- Analýza prodejů, sledování trendů a navrhování změn pro zvýšení efektivity procesů.
- Vedení a motivace týmu, zajištění kvalitní spolupráce s dalšími odděleními.
- Práce s objednávkovými systémy a CRM, optimalizace interních procesů.
Co od Tebe očekáváme?
- Vzdělání v oboru obchodu nebo managementu.
- Zkušenost na podobné pozici (min. 2-3 roky).
- Základní znalost stínící techniky a povědomí o interiérovém designu výhodou.
- Flexibilitu a schopnost rychle reagovat na změny trhu.
- Orientaci na zákazníka a schopnost řešit problémy s úsměvem.
Co Ti nabízíme?
- Spolupráce na smlouvu HPP nebo IČ
- Dynamické a přátelské pracovní prostředí
- Mobilní paušál za zvýhodněnou cenu
- Možnost občasného Home Office po zapracování
- 35 000 Kč + odměny až 10 000 Kč (hned po zkušební době)
- Možnost profesního růstu a rozvoje
- 23 dní dovolené
- Široké spektrum školení a workshopů
- A další benefity: fitko na pracovišti, multisport karta, sleva na výrobky, referenční program
Pokud máš chuť stát se součástí našeho týmu a přispět k dalšímu rozvoji našeho oddělení objednávek, pošli nám svůj životopis a motivační dopis. Těšíme se na Tvoji zprávu!