Manažer/ka oddělení objednávek

Jméno/Firma
DEMAXIA, s.r.o.
Pracoviště
Ostravská 38, Bohumín
Úvazek
Plný
Požadované vzdělání
Bez maturity
Profese
Administrativa
Požadované jazyky
Čeština
Vytvořeno
9. 10. 2024

O pozici

Pracovní nabídka

Máš skvělé organizační schopnosti a rád/a pracuješ s lidmi? Baví tě koordinovat práci týmu a zajistit, že vše běží hladce? Pokud máš navíc zkušenosti s objednávkovými systémy a zaměření na zákazníka ti není cizí, hledáme právě tebe!

Koho hledáme?

  • Muž/žena s dobrými komunikačními schopnostmi a smyslem pro detail.
  • Agilní, přizpůsobivý/á, se schopností zvládat rychlé změny na trhu.
  • Orientovaný/á na zákaznický servis a řešení problémů.
  • Pozitivní, týmový hráč, který rád motivuje ostatní.


Klíčové kompetence:

  • Organizační schopnosti: Efektivní plánování a řízení oddělení objednávek, koordinace práce týmu.
  • Komunikační dovednosti: Výborné verbální i písemné schopnosti, efektivní komunikace se zákazníky a dodavateli.
  • Zákaznický servis: Schopnost řešit problémy zákazníků a rychle reagovat na jejich dotazy a stížnosti.
  • Analytické myšlení: Analýza prodejů a trendů, vyhodnocování efektivity procesů.
  • Technologické dovednosti: Znalost objednávkových systémů a CRM, základní dovednosti v Excelu.


Co bude náplní Tvé práce?

  • Řízení a koordinace oddělení objednávek se zaměřením na efektivní plnění strategických cílů společnosti.
  • Komunikace se zákazníky a dodavateli, řešení dotazů a stížností.
  • Analýza prodejů, sledování trendů a navrhování změn pro zvýšení efektivity procesů.
  • Vedení a motivace týmu, zajištění kvalitní spolupráce s dalšími odděleními.
  • Práce s objednávkovými systémy a CRM, optimalizace interních procesů.


Co od Tebe očekáváme?

  • Vzdělání v oboru obchodu nebo managementu.
  • Zkušenost na podobné pozici (min. 2-3 roky).
  • Základní znalost stínící techniky a povědomí o interiérovém designu výhodou.
  • Flexibilitu a schopnost rychle reagovat na změny trhu.
  • Orientaci na zákazníka a schopnost řešit problémy s úsměvem.


Co Ti nabízíme?

  • Spolupráce na smlouvu HPP nebo IČ
  • Dynamické a přátelské pracovní prostředí
  • Mobilní paušál za zvýhodněnou cenu
  • Možnost občasného Home Office po zapracování
  • 35 000 Kč + odměny až 10 000 Kč (hned po zkušební době)
  • Možnost profesního růstu a rozvoje
  • 23 dní dovolené
  • Široké spektrum školení a workshopů
  • A další benefity: fitko na pracovišti, multisport karta, sleva na výrobky, referenční program


Pokud máš chuť stát se součástí našeho týmu a přispět k dalšímu rozvoji našeho oddělení objednávek, pošli nám svůj životopis a motivační dopis. Těšíme se na Tvoji zprávu!