Provozní ředitel (COO) v moderní retailové společnosti!

Jméno/Firma
21 Consult Group s.r.o.
Pracoviště
Praha
Úvazek
Plný
Požadované vzdělání
Bez maturity
Požadované jazyky
Angličtina, Čeština
Profese
Gastronomie a pohostinství
Vytvořeno
9. 10. 2024

O pozici

Pracovní nabídka

Hledáme zkušeného a strategicky orientovaného provozního ředitele, který povede celou operační strategii sítě retailových poboček v ČR a zahraničí a bude utvářet budoucnost firmy.

Budete hrát klíčovou roli při dohledu a optimalizaci každodenních operací s cílem zajištění efektivity a vysokého výkonu. Pod sebou budete mít tým Country a Regional Managerů, které budete vést, a společně s nimi rozšiřovat působnost firmy na trhu díky skvěle nastavené operační strategii.

Co od Vás očekáváme:

  • Prokazatelné zkušenosti na vedoucí pozici v oblasti provozu.
  • Zkušenosti v oblasti gastronomie nebo retailu výhodou.
  • Zkušenosti s rozvojem businessu, zefektivňováním operací a zvyšováním ziskovosti.
  • Výjimečné vůdčí a komunikační dovednosti se schopností motivovat týmy a řídit vztahy na všech úrovních.
  • Analytické a strategické myšlení se schopností činit rozhodnutí na základě dat.
  • Odolnost vůči stresu a schopnost prosperovat v rychle se měnícím prostředí.
  • Jste orientovaný na výsledky a žádný problém Vás nezastaví.
  • Jste flexibilní a ochotný cestovat podle potřeby.
  • Bez problému se domluvíte anglicky.

Klíčové odpovědnosti:

  • Vedení a dohled na všechny provozní funkce, včetně dodavatelského řetězce, řízení zásob a operací na pobočkách.
  • Vývoj a implementace provozních strategií, které podporují efektivitu a ziskovost.
  • Spolupráce s vedením na stanovení a dosažení cílů firmy pro růst, spokojenost zákazníků a expanzi na trhu.
  • Vedení Country a Regional Managerů, kteří jsou zodpovědní za hladký provoz poboček v každé zemi.
  • Monitoring KPIs, aby všechny operace byly v souladu s rozpočtovými a finančními cíli.
  • Úzká spolupráce s interními týmy, abyste zajistili bezproblémovou realizaci napříč odděleními.
  • Identifikace rizik a řešení problémů různého charakteru.
  • Vést úsilí o neustálé zlepšování a inovace k zajištění konkurenceschopnosti.

Co Vám můžeme nabídnout:

  • Finanční ohodnocení 150 000 - 200 000 Kč za měsíc.
  • Atraktivní bonusový systém.
  • Flexibilní pracovní doba.
  • Možnost přidat se do mladé moderní firmy a výrazně ovlivnit její budoucnost.
  • Možnost přicházet s novými nápady a inovacemi.
  • Příležitost pro osobní i profesní růst.
  • Energická pracovní atmosféra a skvělí kolegové.
  • Moderní office zázemí v Praze v DOCKu.
  • Nástup ihned nebo dohodou.

Chcete mít přímý dopad na fungování a expanzi retailové firmy? Pak budeme rádi, když nám pošlete svoje CV.