ESG - BUSINESS DEVELOPMENT MANAGE - "ESG" - FINANČNÍ SEKTOR (MEZINÁRODNÍ spol.) AUTO**TOP

Jméno/Firma
Prušák Group s.r.o.
Pracoviště
Praha
Úvazek
Plný
Požadované vzdělání
Vysokoškolské
Požadované jazyky
Angličtina, Čeština
Profese
Bankovnictví
Vytvořeno
10. 10. 2024

O pozici

Pracovní nabídka

Jsme mezinárodní skupina, která se zaměřuje na inovativní nejen IT řešení, rozhodovací systémy, outsourcing, software pro nebankovní i bankovní instituce a poradenské služby. Naše klienty tvoří přední finanční instituce, pojišťovny a další podniky, kterým poskytujeme podporu ve všech fázích jejich vztahu se zákazníky.

Pro další rozvoj našeho týmu hledáme talentovaného odborníka na pozici:

Sales and Consultant (ESG oblast)

Hlavní odpovědnosti

80% KAM - consulting u stávajících klientů

20% reaktivní sales

  • Aktivní rozvoj obchodních příležitostí: Identifikace a získávání nových obchodních příležitostí v oblasti ESG a konzultačních a analytických projektů v oblasti řízení rizik s důrazem na regulační témata (např. Basel IV, regulace EBA, ESRS).
  • Příprava nabídek: Aktivní účast na přípravě nabídek pro konzultační a analytické projekty v oblasti ESG a řízení rizik.
  • Rozvoj příležitostí: Vyhledávání a rozvoj příležitostí pro cross-sell a up-sell napříč celou produktovou nabídkou společnosti
  • Integrace analytických služeb: Využití tradičních a pokročilých analytických služeb skupiny k propojení těchto služeb s poradenstvím, které odpovídá globální obchodní strategii skupiny
  • Vedení projektů: Realizace, podpora a řízení konzultačních projektů v oblasti ESG a pokročilých analytických projektů zaměřených na řízení rizik.

Požadované znalosti a dovednosti

  • Vzdělání: Středoškolské nebo vysokoškolské vzdělání, ideálně se zaměřením na ekonomiku.
  • Praxe: Alespoň 2 roky praxe v oblasti consultingu jsou vítány.
  • Znalosti: Orientace ve firemním prostředí a ekonomických tématech.
  • Komunikační dovednosti: Výborné komunikační a vyjednávací schopnosti, reprezentativní vystupování.
  • Osobní vlastnosti: Flexibilita, samostatnost, odpovědnost a asertivní chování.
  • Technické dovednosti: Schopnost práce s PC na uživatelské úrovni, příprava PowerPoint prezentací.
  • Jazykové znalosti: Angličtina na úrovni min. B2, čeština na úrovni min. C1.

Nabízíme

Atraktivní mzdové ohodnocení + bonusy
Dovolená: 25 dní dovolené + 5 dní navíc.
Pracovní flexibilita: 2x týdně možnost práce z domova.
Benefity: Penzijní připojištění, zdravotní příspěvek (2000 – 4000 CZK dle délky zaměstnaneckého poměru), roční bonusový systém.
Teambuilding: Firemní teambuildingové aktivity.
Zdraví a wellness: Ovoce na pracovišti, pravidelné cvičení na pracovišti s lektorkou (dobrovolné :)