Vedoucí Odboru informatiky.

Jméno/Firma
Městská část Praha 5
Pracoviště
náměstí 14. října 1381/4, Praha
Úvazek
Plný
Požadované vzdělání
Vysokoškolské
Profese
Administrativa
Požadované jazyky
Čeština
Vytvořeno
10. 10. 2024

O pozici

Pracovní nabídka

Co vás čeká

Stručná náplň práce:

· řídí, koordinuje a kontroluje činnost oddělení ICT provozu a podpory uživatelů a dále pracoviště ekonomické a administrativní správy,

· odpovídá za řízení údržby a obměny HW a SW v rámci ICT systému ÚMČ Praha 5,

· komplexně zodpovídá za tvorbu, správu a aktualizaci informačního systému základních registrů, datových úložišť a webových aplikací MČ Praha 5,

· kompletně zodpovídá za tvorbu, správu a aktualizaci informačních systémů a webových aplikací, provozovaných MČ Praha 5,

· koordinuje a zabezpečuje provoz a rozvoj technologických center a datových úložišť na ÚMČ Praha 5,

· koordinuje a zabezpečuje řádnou funkci napojení IC technologií ÚMČ Praha 5 na systém základních registrů, CZECH POINT a další IS služby státu,

· zajišťuje koordinaci a zodpovídá za kybernetickou bezpečnost sítí a systémů na pracovištích ÚMČ Praha 5,

· řídí projekty v oblasti ICT,

· připravuje a zodpovídá za čerpání rozpočtu v oblasti ICT ÚMČ Praha 5,

· připravuje a koordinuje strategický rozvoj ICT ÚMČ Praha 5,

· připravuje podklady pro veřejné zakázky,

· spolupracuje se zástupci MHMP v oblastech ICT.

Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít

Požadované vzdělání:

· vysokoškolské vzdělání v magisterském studijním programu nebo vysokoškolské vzdělání v bakalářském studijním programu

Požadovaný obor, zaměření:

· informační technologie nebo obdobné zaměření v oboru požadované práce.

Další požadavky:

· Orientace v obecných právních předpisech, zejména znalost:

· zákona č. 131/2000 Sb., o hl. m. Praze, ve znění pozdějších předpisů,

· zákona č. 320/2001 Sb., o finanční kontrole ve veřejné správě a o změně některých zákonů (zákon o finanční kontrole), ve znění pozdějších předpisů,

· vyhlášky č. 416/2004 Sb., kterou se provádí zákon č. 320/2001 Sb., o finanční kontrole, ve znění pozdějších předpisů,

· zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek, ve znění pozdějších předpisů

· zákona č. 365/2000 Sb., o informačních systémech veřejné správy, ve znění pozdějších předpisů,

· zákona č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů, ve znění pozdějších předpisů,

· zákona č. 181/2014 Sb., o kybernetické bezpečnosti, ve znění pozdějších předpisů,

· zákona č. 12/2020 Sb., o právu na digitální služby, ve znění pozdějších předpisů,

· zákona č. 340/2015 Sb., o registru smluv, ve znění pozdějších předpisů.

Prokazatelné zkušenosti se správou komunikačních sítí a informačních systémů, s řízením projektů a procesním řízením, zkušenosti s tvorbou a aktualizací dokumentace dle zákona č. 365/2000 Sb., o informačních systémech veřejné správy.

Výhodou bude, pokud budete umět

Vítány:

· zkouška zvláštní odborné způsobilosti při finančním hospodaření územních samosprávných celků a jeho přezkumu,

· praxe v oblasti veřejné správy a samosprávy,

· praxe na vedoucí pozici,

· zkušenost z oblasti zadávání veřejných zakázek,

· znalost strategického a projektového řízení, včetně praktických zkušeností s řízením projektů,

· obecný přehled v oblasti výpočetní a komunikační techniky a kybernetické bezpečnosti,

· znalost a praxe práce s IS Ginis, IS Agendio / Proxio nebo v systémech obdobných,

· znalost a praxe systémů Microsoft - Windows, Active Directory, O365, Azure,

· znalost a praxe správy bezpečnostních nástrojů,

· znalost a praxe správy logovacích a monitorovacích nástrojů,

znalost a praxe správy MS AD a MS Exchange

Co vám můžeme nabídnout

Nabízíme zajímavé platové ohodnocení: 12. platová třída v souladu s nařízením vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, ve znění pozdějších předpisů, platový stupeň vždy dle předchozí započitatelné praxe.

Možnost přiznání osobního příplatku dle schopností, výkonu a aktivit s ohledem na vnitřní předpis. Mimořádné čtvrtletní odměny jsou poskytovány podle dosažených pracovních výsledků.

Nabízíme tyto benefity:

pružná pracovní doba,
5 týdnů dovolené + 5 dnů sick days,
karta MultiSport,
příspěvek na penzijní připojištění,
stravenky v hodnotě 130,-Kč,
příspěvek na sociální výpomoc,
možnost parkování v areálu ÚMČ Praha 5,
podporu dalšího vzdělávání a zvyšování kvalifikace,
práci v profesionálním kolektivu v příjemném pracovní prostředí,
výhodnou polohu pracoviště v centru hlavního města Prahy.