Vedoucí Odboru informatiky.
O pozici
Pracovní nabídka
Co vás čeká
Stručná náplň práce:
· řídí, koordinuje a kontroluje činnost oddělení ICT provozu a podpory uživatelů a dále pracoviště ekonomické a administrativní správy,
· odpovídá za řízení údržby a obměny HW a SW v rámci ICT systému ÚMČ Praha 5,
· komplexně zodpovídá za tvorbu, správu a aktualizaci informačního systému základních registrů, datových úložišť a webových aplikací MČ Praha 5,
· kompletně zodpovídá za tvorbu, správu a aktualizaci informačních systémů a webových aplikací, provozovaných MČ Praha 5,
· koordinuje a zabezpečuje provoz a rozvoj technologických center a datových úložišť na ÚMČ Praha 5,
· koordinuje a zabezpečuje řádnou funkci napojení IC technologií ÚMČ Praha 5 na systém základních registrů, CZECH POINT a další IS služby státu,
· zajišťuje koordinaci a zodpovídá za kybernetickou bezpečnost sítí a systémů na pracovištích ÚMČ Praha 5,
· řídí projekty v oblasti ICT,
· připravuje a zodpovídá za čerpání rozpočtu v oblasti ICT ÚMČ Praha 5,
· připravuje a koordinuje strategický rozvoj ICT ÚMČ Praha 5,
· připravuje podklady pro veřejné zakázky,
· spolupracuje se zástupci MHMP v oblastech ICT.
Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít
Požadované vzdělání:
· vysokoškolské vzdělání v magisterském studijním programu nebo vysokoškolské vzdělání v bakalářském studijním programu
Požadovaný obor, zaměření:
· informační technologie nebo obdobné zaměření v oboru požadované práce.
Další požadavky:
· Orientace v obecných právních předpisech, zejména znalost:
· zákona č. 131/2000 Sb., o hl. m. Praze, ve znění pozdějších předpisů,
· zákona č. 320/2001 Sb., o finanční kontrole ve veřejné správě a o změně některých zákonů (zákon o finanční kontrole), ve znění pozdějších předpisů,
· vyhlášky č. 416/2004 Sb., kterou se provádí zákon č. 320/2001 Sb., o finanční kontrole, ve znění pozdějších předpisů,
· zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek, ve znění pozdějších předpisů
· zákona č. 365/2000 Sb., o informačních systémech veřejné správy, ve znění pozdějších předpisů,
· zákona č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů, ve znění pozdějších předpisů,
· zákona č. 181/2014 Sb., o kybernetické bezpečnosti, ve znění pozdějších předpisů,
· zákona č. 12/2020 Sb., o právu na digitální služby, ve znění pozdějších předpisů,
· zákona č. 340/2015 Sb., o registru smluv, ve znění pozdějších předpisů.
Prokazatelné zkušenosti se správou komunikačních sítí a informačních systémů, s řízením projektů a procesním řízením, zkušenosti s tvorbou a aktualizací dokumentace dle zákona č. 365/2000 Sb., o informačních systémech veřejné správy.
Výhodou bude, pokud budete umět
Vítány:
· zkouška zvláštní odborné způsobilosti při finančním hospodaření územních samosprávných celků a jeho přezkumu,
· praxe v oblasti veřejné správy a samosprávy,
· praxe na vedoucí pozici,
· zkušenost z oblasti zadávání veřejných zakázek,
· znalost strategického a projektového řízení, včetně praktických zkušeností s řízením projektů,
· obecný přehled v oblasti výpočetní a komunikační techniky a kybernetické bezpečnosti,
· znalost a praxe práce s IS Ginis, IS Agendio / Proxio nebo v systémech obdobných,
· znalost a praxe systémů Microsoft - Windows, Active Directory, O365, Azure,
· znalost a praxe správy bezpečnostních nástrojů,
· znalost a praxe správy logovacích a monitorovacích nástrojů,
znalost a praxe správy MS AD a MS Exchange
Co vám můžeme nabídnout
Nabízíme zajímavé platové ohodnocení: 12. platová třída v souladu s nařízením vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, ve znění pozdějších předpisů, platový stupeň vždy dle předchozí započitatelné praxe.
Možnost přiznání osobního příplatku dle schopností, výkonu a aktivit s ohledem na vnitřní předpis. Mimořádné čtvrtletní odměny jsou poskytovány podle dosažených pracovních výsledků.
Nabízíme tyto benefity:
pružná pracovní doba,
5 týdnů dovolené + 5 dnů sick days,
karta MultiSport,
příspěvek na penzijní připojištění,
stravenky v hodnotě 130,-Kč,
příspěvek na sociální výpomoc,
možnost parkování v areálu ÚMČ Praha 5,
podporu dalšího vzdělávání a zvyšování kvalifikace,
práci v profesionálním kolektivu v příjemném pracovní prostředí,
výhodnou polohu pracoviště v centru hlavního města Prahy.