Specialista back office v oblasti obnovitelných zdrojů

Jméno/Firma
Photon Energy Corporate Services CZ s.r.o.
Pracoviště
Karolinská 661/4, Praha
Úvazek
Plný
Požadované vzdělání
Bez maturity
Požadované jazyky
Angličtina, Čeština
Profese
Administrativa
Vytvořeno
10. 10. 2024

O pozici

Pracovní nabídka

Náplň práce

  • Zajištění administrativní podpory oddělení, které se zaměřuje převážně na instalaci solárních fotovoltaických panelů na střechy, hlavně pro komerční klienty (B2B)
  • Spolupráce na přípravě orientačních cenových nabídek dle poskytnutých cenových směrnic
  • Komunikace s partnery, institucemi a kolegy napříč celou skupinou Photon Energy Group
  • Zpracování a archivace obchodních příležitostí a podkladů (papírových a e-mailových) k projektům
  • Spolupráce na přípravě PPT prezentací pro obchodníky a zákazníky
  • Komunikace s distributory (ČEZ, PRE, EGD) a uzavírání smluv o připojení k síti s energetickými institucemi
  • Komunikace a koordinace externích specialistů v oborech Statika, Požární bezpečnost, BOZP

  • Komunikace se stavebním úřadem a úřady státní správy

  • Zadávání projektových informaci do ERP systému
  • Administrativní podpora týmu a oddělení: zajištění tisku, skenovaní a další úkoly

Požadujeme

  • Zkušenost v administrativní roli nebo podpory prodeje, ideálně v oblasti stavebnictví, developerských projektů, architektonických nebo designových studiích
  • Středoškolské vzdělání s maturitou
  • Dobré komunikační, organizační dovednosti, schopnost pracovat v týmu
  • Znalosti MS Office na pokročilé úrovni
  • Čeština min. C1
  • Angličtina min. B2
  • Znalost procesu vydávání stavebních povolení je velkou výhodou
  • Příjemné vystupování, pečlivost a zodpovědný přístup k práci, chuť učit se a získávat nové informace, spolehlivost a schopnost samostatně prioritizovat úkoly.


Nabízíme

  • Plný úvazek s možným nástupem ihned
  • Zajímavá práce v rychle rostoucí globální organizaci v perspektivním odvětví obnovitelné energie a čisté technologie vody
  • Mzda odpovídající individuálním zkušenostem a dovednostem
  • Příležitost k profesnímu růstu
  • Jazykové kurzy
  • 25 dnů dovolené, 3 dny sick days, 1 den CSR day
  • Příspěvek na stravenkový paušál a kartu MultiSport
  • Notebook a mobilní telefon
  • Účast v programu nákupu akcií pro zaměstnance po prvním roce zaměstnání (akcie společnosti jsou vypláceny na osobní účet u makléřské firmy jako bonus k měsíčnímu platu)