Reservations & Customer Care Manager - APT residences chain
O pozici
Pracovní nabídka
Pro zavedený lokální rezidenční řetězec poskytující komfortní ubytování ve 450 apartmánech (oblíbený bezkontaktní koncept) ve 23 lokalitách v centru Prahy hledáme zkušeného manažera péče o zákazníky. Společnost roste, tato role by jim měla pomoci rozvíjet tým péče o zákazníky a procesy, aby se stali nejlepšími v tom, co dělají. Oddělení Customer Care vyřizuje rezervace, platby, dotazy zákazníků, interně sděluje problémy zákazníků, spolupracuje s našimi obchodními partnery a je odpovědné za proaktivní hledání způsobů, jak zlepšit úroveň našich zákaznických služeb. Pokud máte zájem o náročnou novou roli ve společnosti s jasnou vizí a přátelskou atmosférou, těšíme se, že se s vámi podělíme o další podrobnosti. Požadujeme zkušenosti na podobné pozici, stejně jako vášeň pro klientský přístup se zaměřením na detail.
Hlavní odpovědnosti:
• řízení a zajištění hladkého chodu oddělení péče o zákazníky
• kontrola všech procesů, podpora úspěšného zlepšování v úzké spolupráci v rámci celého týmu
• každodenní komunikace s klienty, řešení jejich potřeb, zajištění souladu s firemními standardy
• sběr hodnocení hostů, analýza dosažených výsledků, podávání zpráv provoznímu řediteli
Požadavky:
- zkušenosti na podobné pozici v poskytování vysoké úrovně zákaznických služeb–Hospitality (Rezervace / Recepce),
- plynulá čeština a angličtina
- schopnost vést tým
- minimálně středoškolské vzdělání
- výhodou bude zkušenost z klastru a znalost MEWS
- zkušenosti s OTAś
- velmi dobré organizační schopnosti a schopnosti řešit problémy, smysl pro detail, odolnost vůči stresu
- pozitivní osobnost s praktickým přístupem a myšlením
Co nabízíme:
- možnost stát se důležitou součástí přátelského týmu s jasnou vizí
- atraktivní platové ohodnocení
- benefity(multisport karta, občerstvení na pracovišti, firemní akce a spousta dalšího)
- příjemné pracovní prostředí a neformální atmosféra
- zajímavá náplň práce s velkou zodpovědností