Reservations & Customer Care Manager - APT residences chain

Jméno/Firma
Prague Port, s.r.o.
Pracoviště
Žatecká 55/14, Praha
Úvazek
Plný
Požadované vzdělání
Bez maturity
Požadované jazyky
Angličtina, Čeština
Profese
Cestovní ruch a ubytování
Vytvořeno
10. 10. 2024

O pozici

Pracovní nabídka

Pro zavedený lokální rezidenční řetězec poskytující komfortní ubytování ve 450 apartmánech (oblíbený bezkontaktní koncept) ve 23 lokalitách v centru Prahy hledáme zkušeného manažera péče o zákazníky. Společnost roste, tato role by jim měla pomoci rozvíjet tým péče o zákazníky a procesy, aby se stali nejlepšími v tom, co dělají. Oddělení Customer Care vyřizuje rezervace, platby, dotazy zákazníků, interně sděluje problémy zákazníků, spolupracuje s našimi obchodními partnery a je odpovědné za proaktivní hledání způsobů, jak zlepšit úroveň našich zákaznických služeb. Pokud máte zájem o náročnou novou roli ve společnosti s jasnou vizí a přátelskou atmosférou, těšíme se, že se s vámi podělíme o další podrobnosti. Požadujeme zkušenosti na podobné pozici, stejně jako vášeň pro klientský přístup se zaměřením na detail.

Hlavní odpovědnosti:
• řízení a zajištění hladkého chodu oddělení péče o zákazníky
• kontrola všech procesů, podpora úspěšného zlepšování v úzké spolupráci v rámci celého týmu
• každodenní komunikace s klienty, řešení jejich potřeb, zajištění souladu s firemními standardy
• sběr hodnocení hostů, analýza dosažených výsledků, podávání zpráv provoznímu řediteli

Požadavky:

  • zkušenosti na podobné pozici v poskytování vysoké úrovně zákaznických služeb–Hospitality (Rezervace / Recepce),
  • plynulá čeština a angličtina
  • schopnost vést tým
  • minimálně středoškolské vzdělání
  • výhodou bude zkušenost z klastru a znalost MEWS
  • zkušenosti s OTAś
  • velmi dobré organizační schopnosti a schopnosti řešit problémy, smysl pro detail, odolnost vůči stresu
  • pozitivní osobnost s praktickým přístupem a myšlením

Co nabízíme:

  • možnost stát se důležitou součástí přátelského týmu s jasnou vizí
  • atraktivní platové ohodnocení
  • benefity(multisport karta, občerstvení na pracovišti, firemní akce a spousta dalšího)
  • příjemné pracovní prostředí a neformální atmosféra
  • zajímavá náplň práce s velkou zodpovědností