Office Coordinator

Jméno/Firma
DHI a.s.
Pracoviště
Na vrších 1490/5, Praha
Úvazek
Plný
Požadované vzdělání
Bez maturity
Požadované jazyky
Angličtina, Čeština
Profese
Administrativa
Vytvořeno
10. 10. 2024

O pozici

Pracovní nabídka

Baví vás práce s lidmi? Jste pečlivá/ý a dokážete si zorganizovat svoji práci? Domluvíte se anglicky?
 
Pokud ano, čtěte dále. :)
 
Jsme konzultační firma v oblasti vodního hospodářství a životního prostředí s mateřskou společností sídlící v Dánsku a hledáme novou kolegyni/kolegu do našeho administrativního týmu v Praze na pozici Office Coordinator, která/ý má již zkušenosti s provozem kanceláře.


Jaká je náplň práce?

  • Zajištění hladkého fungování kanceláře
  • Zajištění fungování recepce v čase 08:00 – 16:00 hodin
  • Komunikace s externími dodavateli a poskytovateli služeb
  • Výpomoc s facility management
  • Vyřizování a přepojování telefonických hovorů
  • Péče o návštěvy
  • Zajištění poštovní a kurýrní služby
  • Zajišťování služebních cest (letenky, jízdenky, ubytování, cestovní pojištění)
  • Koordinace úklidových služeb a péče o květiny
  • Organizování firemních akcí
  • Podpora HR a FIN oddělení (BOZP, PO, Multisport karty, lékařské prohlídky, pojištění, škody)
  • Občasná podpora dalších oddělení
  • Ad-hoc projekty/úkoly


Co nabízíme?

  • Přátelskou a neformální atmosféru
  • Systém firemních benefitů (stravenkový paušál, zvýhodněný mobilní tarif, po prvním roce zaměstnání příspěvek na penzijní připojištění, sport, dovolenou, jazykové kurzy,..)
  • 5 týdnů dovolené
  • Pracovní smlouvu na dobu určitou s možností prodloužení
  • Úschovnu kol a sprchu se šatnou
  • Nápoje a ovoce na pracovišti zdarma


Jak si vás představujeme?

  • Jste vyrovnaná osobnost, která dokáže zvládat stresové situace
  • Máte zkušenosti na obdobné pozici (zákaznický servis, recepce, administrativa)
  • Jste aktivní řidič/ka
  • Jste pečlivý/á a odvedenou práci vnímáte jako svoji vizitku
  • Svěřené úkoly si zvládáte zorganizovat a včas plnit
  • S angličtinou nemáte problém - dokážete se domluvit, napsat email nebo vyřídit telefonát
  • Máte základní znalost MS Word a Excel

Zní to jako práce, kterou teď hledáte?

  • Pošlete nám svůj životopis nejpozději do 18.10.2024
  • Nástup možný ihned