Hledáme malého finančního manažera pro velké věci

Jméno/Firma
Jednota pro deinstitucionalizaci JDI, z. s.
Pracoviště
Staroměstské náměstí 4/1, Praha
Úvazek
Zkrácený
Požadované vzdělání
Bez maturity
Požadované jazyky
Angličtina, Čeština
Profese
Administrativa
Vytvořeno
10. 10. 2024

O pozici

Pracovní nabídka

JDI, z.s. je tu proto, aby nikdo v ČR nemusel žít v ústavu daleko od svých blízkých a ostatních lidí. Lobbujeme, ovlivňujeme, sdružujeme a k tomu potřebujeme spolehlivého správce financí, který nám bude krýt záda.


Proč bys to měl/a být ty?


Finanční manažer/ka má na starosti rozpočet, eviduje doklady týkající se financování a pravidelně komunikuje s účetní firmou. Vydává faktury, vytváří pracovní smlouvy, dohlíží nad pracovními výkazy. Podílí se na koncepci fundraisingu organizace, která směřuje k udržitelnému financování aktivit organizace JDI, z.s. Tím je součástí realizačního týmu, který vytváří i naplňuje směřování organizace.

Pracuje v realizačním týmu (koordinátorkou projektových aktivit, manažerem komunikace), pod vedením strategické úrovně organizace. Spolupracuje se členskými organizacemi .

Jedná se převážně o práci z domova na HPP, 0,5 úvazek, jednou týdně týmová porada prezenčně ve Skautském institutu na Staroměstském náměstí.


Hlavní odpovědnosti:

  • sestavuje rozpočet organizace s vedením organizace,
  • hlídá plnění rozpočtu organizace a kapacitu zdrojů (aby uměl/a pohlídat peníze),
  • eviduje účetní a finanční doklady, monitoring bankovních účtů a komunikuje s účetní firmou,
  • podílí se na sestavení žádostí o finanční podporu,
  • má přehled o výzvách a dalších potenciálních zdrojích financování akcí organizace,
  • navrhuje zdroje k financování akcí, kampaní, vede jejich plnění rozpočtu,
  • vede přehled o placení členských příspěvků a dárců,
  • příprava pro mzdy pracovníků a řešení personálních předpisů.

Rozvojové kompetence

  • finanční a projektové řízení,
  • vyhledává výzvy a nadační příležitosti pro podání projektu na činnosti a provoz, fundraising, dárcovství.

Požadujeme:

  • pokročilá znalost Microsoft Office,
  • orientace v oblasti rozpočtování, evidování nákladů a výdajů, oběhu účetních dokladů,
  • orientace ve zdrojích financování neziskového sektoru,
  • schopnost pracovat samostatně a současně úzce spolupracovat s týmem vedení organizace.

Co nabízíme:

  • možnost podílet se na prosazování systémové změny v sociálních službách, konkurenční platové ohodnocení, možnost dalšího profesního rozvoje,
  • příležitost k růstu a realizaci vlastních nápadů,
  • inspirativní a přátelský tým.