Technik - podpora zákazníka

Jméno/Firma
PROTECO nářadí s.r.o.
Pracoviště
Podbřezí 63, Podbřezí
Úvazek
Plný
Profese
Administrativa
Požadované jazyky
Čeština
Vytvořeno
10. 10. 2024

O pozici

O nás

Společnost PROTECO nářadí s.r.o. v Podbřezí hledá  kolegu na pozici Technické podpory zákazníka s nástupem možným ihned. 

Náplň práce:

Potřebujeme do týmu parťáka, který se stane do jisté míry „tváří“ a zejména pak hlasem PROTECO nářadí. Parťáka, který zákazníky nikdy nenechá ve štychu, doporučí jim zboží na míru, vysvětlí jim způsob používání, poradí s údržbou a zařídí dodání náhradních dílů.

Pracovní náplň

Pracovní náplň technického parťáka lze rozdělit do 3-4 hlavních činností.

1. Podpora zákazníka

Komunikace se zákazníky, kteří napíšou na chat či zavolají s technickým dotazem. Parťák musí obratně zareagovat a zákazníkovi zodpovědět jakýkoli technický dotaz (popř. poradit se s kolegy ze servisu a informovat zákazníka zpětně). S tím částečně spočívá i obchodní činnost. Zákazníci dost často píšou na chat neznalý nebo nerozhodní. Vědí, že chtějí např. sekačku, ale, ale nevím jakou sekačku vybrat a jaké případně příslušenství k tomu objednat (např. olej do sekačky, sekací nůž apod.).

2. Správa náhradních dílů

Vzhledem k tomu, že bude nový kolega často přijímat poptávky od zákazníků na náhradní díly, bude mít nový kolega na starosti dát náhradním dílům řád, aby je měl pod palcem a mohl následně dávat zpětnou vazbu Nákupu, jaké díly chybí a musí se objednat.

3. Medializace sortimentu

 V rámci marketingu má firma doposud spousty mezer, a to zejména v oblasti fotek a videí používání našeho nářadí v praxi. Vzhledem k tomu, že výše zmíněné pracovní náplně ne vždy zaplní celý pracovní den nového kolegy, rádi bychom jej angažovali i v této oblasti. Koneckonců právě tento kolega bude hlasem PROTECO a lidi jej už budou znát, proto by bylo dobré, aby stejný „hlas“ natáčel i videa k údržbě nářadí, složení strojů, drobné reklamní spoty na Youtube, a pokud bude mít zájem, může být i tváří občasných televizních vstupů, např. v pořadu POLOPATĚ na ČT apod. K natáčení bude novému kolegovi vždy k dispozici grafik/kameraman, který se o veškerou technickou stránku natáčení a následnou postprodukci postará.

4. Pomoc s provozem servisu a občasná výpomoc na přivezené kontejnery

V případě menší vytíženosti a dovolených oceníme, když nový kolega pomůže s jednoduššími servisními úkony či sepisováním servisních posudků k reklamačním řízením.

Zejména v zimním období nám také chodí kontejnery s novým zbožím, s jejichž vykládáním zpravidla pomáhá každý zdravý chlap ve firmě (včetně vedení) a bude fajn, když se i nový kolega zapojí.

  • výzbroj: Notebook, telefon
  • komunikační kanály: Chat, email, telefon
  • Zařazení: Obchod/Servis
  • Místo výkonu: Jaro-léto 2024 – Podbřezí / od podzimu 2024 nové servisní středisko Dobruška – Mělčany
  • Pracovní doba: Pondělí-pátek 8,5 hod – jednosměnný flexibilní provoz

Ideální kandidát:

Komunikativní a slušný kolega, který vždy rád pomůže a poradí zákazníkovi a zároveň zapadne do firemního kolektivu. Hlavními přednostmi kandidáta musí být ochota, pozitivní nálada, dobrá psaná čeština, nebát se telefonu a také schopnost jistého nadhledu nad případnými nervózními zákazníky.

Co Vám můžeme nabídnout:

  • zázemí stabilní společnosti s dlouholetou tradicí
  • naučíte se spoustu nových věcí
  • velmi dobré platové podmínky, výplata vždy v termínu
  • víkendy a svátky volno
  • možnost zvýhodněného nákupu zboží PROTECO
  • možnost občasného home-office
  • jsme rodinná firma a na všem se dá domluvit

Benefity

  • Práce z domova
  • Finanční bonusy / prémie
  • Firemní akce
  • Pružná pracovní doba
  • Pracovní zařízení (mobil, PC, notebook...)
  • Slevy na firemní zboží
  • Zálohy ze mzdy
  • Příspěvek na stravování
  • Přátelské prostředí
  • Parkoviště