Asistent/ka recepce

Jméno/Firma
CONTEG
Pracoviště
Česká republika
Úvazek
Plný
Vytvořeno
10. 10. 2024

O pozici

Jsme výrobní společnost zabývající se výrobou průmyslových a IT rozvaděčů a současně poskytujeme systémová řešení pro datová centra. Kvalita produktů je pro nás velmi důležitá, protože je stěžejním faktorem spokojenosti našich zákazníků. Pokud tedy máte zájem o stabilní zaměstnání a rádi byste svým týmovým duchem podpořili naši snahu zajistit pro zákazníky výrobky nejvyšší kvality, rádi Vás přivítáme do týmu.

Co vás čeká

  • zajišťování chodu kanceláře, včetně všech administrativních úkolů s tím spojených

  • zajišťování ubytování, letenek, lístků do 02 arény, taxi, kurýrních služeb

  • obsluha návštěv

  • zodpovědnost za pokladnu

  • obstarávání firemní pošty

  • objednávání provozního materiálu (kancelářské potřeby, občerstvení, apod.) dle schválených požadavků

  • vyřizování víz

Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít:

  • ukončené středoškolské s maturitou

  • praxe: 1 rok (lze i absolvent, který měl brigádní praxi administrativního charakteru)

  • jazyky: angličtina

  • ostatní: znalost Outlooku, Excelu, aktivní řidič

  • praxi na obdobné pozici

  • příjemné vystupování

Co vám můžeme nabídnout

  • práci na HPP v mladém kolektivu s mezinárodním přesahem

  • zajímavé finanční ohodnocení, bonusy, firemní akce,

  • odborné vzdělávání

  • zaškolení na nabízenou pozici

  • stabilizační odměny dle odpracovaných let

  • narozeninové dárky, vitamínové balíčky, hrazené očkování

  • 5 týdnů dovolené

  • notebook, telefon

  • příspěvek na penzijní pojištění až 700,-

INFORMACE O POZICI

Místo pracoviště: Praha

Typ pracovního vztahu: HPP