Vedoucí odboru kancelář architekta města (hlavní architekt města)

Jméno/Firma
RECRUITER s.r.o.
Pracoviště
Olomouc
Úvazek
Plný
Vytvořeno
10. 10. 2024

O pozici

Statutární město Olomouc OZNÁMENÍ O VYHLÁŠENÍ VÝBĚROVÉHO ŘÍZENÍ č. 2024/110 v souladu s § 7 odst. 3 zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků a o změně některých zákonů, ve znění pozdějších předpisů

Vedoucí odboru kancelář architekta města (hlavní architekt města)

Druh práce: území správního obvodu obce s rozšířenou působností Olomouc

Bližší specifikace pracovní činnosti:

Architekt města řídí, organizuje a kontroluje činnost odboru KAM. Zajišťuje tvorbu, koordinaci a komunikaci strategií, projektů a plnění úkolů odboru KAM, zejména:

• spolupráci při řízení města v oblasti prostorového plánování, rozvoje veřejné infrastruktury, městských investic a architektury,

• v oblasti prostorového plánování zajišťování analýz, koncepcí a plnění hlavní role za samosprávu při pořizování územních studií, RP a ÚP;

• iniciace změn a aktualizací ÚPD a ÚPP, 

• v oblastech městských staveb vč. výstavby veř. prostranství, koncepce dopravy, výstavby dopravních staveb a realizace dopravních systémů, koncepce TI a MZI a výstavby TI, koncepce zeleně a krajiny, realizace zeleně a péče o památky a architekturu, zajišťování analýz a hodnocení, koncepcí, zadání, studií a investičních záměrů; spolupráce při pořizování další projekčních stupňů a při kontrole realizací staveb a opatření,

• zapojení veřejnosti při pořizování analýz, koncepcí, studií a investičních záměrů,

• poradenská a konzultační činnost, osvěta a komunikace oborových témat a aktivit,

• architektonické, urbanistické a krajinářské soutěže a workshopy,

• vyjadřování k majetkoprávním úkonům,

• příprava odborných podkladů a vyjádření a garance zastupování a zajišťování uplatňování práv a povinností statutárního města Olomouc, jakožto účastníka správních řízení v oblasti výstavby,

• plnění úkolů v oblastech koncepce dopravy, vodárenství, památkové péče, rozvoje GIS a dalších dle organizačního řádu.

Zákonné předpoklady:

• státní občanství ČR; u fyzické osoby, která je cizím státním občanem, • trvalý pobyt v České republice,

• dosažení věku 18 let,

• způsobilost k právním úkonům,

• bezúhonnost,

• znalost jednacího jazyka,

• splnění podmínek podle zákona č. 451/1991 Sb., kterým se stanoví některé další předpoklady pro výkon některých funkcí ve státních orgánech a organizacích České a Slovenské Federativní Republiky, ve znění pozdějších předpisů (lustrační zákon), předpoklady podle tohoto ustanovení neprokazují osoby narozené po 1. prosinci 1971.

Požadované předpoklady: 

• vysokoškolské vzdělání v magisterském studijním programu.

Obor:

• architektura, urbanismus.

Praxe: 

• praxe v oboru minimálně 4 roky (praxe zahrnuje i odborné stáže, doktorandské studium, výuku na VŠ apod.),

• praxe v oboru městského plánování výhodou,

• praxe v řídící činnosti výhodou,

• praxe ve funkci architekta města výhodou,

• profesní zkušenost s velkými a komplexními projekty výhodou.

Jiné požadavky:

• schopnost koncepčního myšlení a otevřenosti,

• znalosti soudobé teorie a praxe městského plánování a managementu,

• schopnost vést diskuzi a nalézat shodu,

• velmi dobré organizační a řídící dovednosti,

• proaktivní přístup a vysoké pracovní nasazení,

• všeobecný přehled o principech a fungování veřejné správy,

• velmi dobré komunikační schopnosti a vystupování na veřejnosti,

• ochota soustavně se vzdělávat a učit novým postupům.

Platová třída: 14. platová třída (31.770-46.910,- Kč) dle délky uznané praxe v souladu s nařízením vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, ve znění pozdějších předpisů; příplatek za vedení, možnost přiznání osobního příplatku i výrazného osobního ohodnocení a poskytování odměn za úspěšné splnění mimořádných nebo zvlášť významných pracovních úkolů dle zákona č. 262/2006 Sb., zákoník práce, ve znění pozdějších předpisů. Zajímavé konkurenceschopné osobní ohodnocení.

Pracovní poměr: doba neurčitá

Nabízíme:

• příležitost odborně vést oblast rozvoje a utváření fyzického prostředí,

• krajského univerzitního a historického města,

• možnost úzce spolupracovat se samosprávou,

• příležitost formovat a řídit činnost nového samostatného odboru kancelář architekta města – 12 podřízených zaměstnanců (dále jen „KAM“),

pracovní poměr, pracovní doba a souběh činností:

• hlavní pracovní poměr,

• pružná pracovní doba,

• částečná možnost práce na dálku,

• možnost vykonávat doplňkově činnost autorizovaného architekta mimo území obce s rozšířenou působností Olomouc,

• možnost souběhu s výukou na VŠ,

zaměstnanecké benefity:

• 5 týdnů dovolené a 5 dnů osobního volna (personal days),

• možnost přidělení služebního bytu,

• možnost přidělení služebního vozidla,

• služební mobilní telefon a notebook,

• možnost trvalého vzdělávání a další zajímavé zaměstnanecké benefity.

Přihláška – uchazeč je povinen podat písemnou přihlášku, která musí obsahovat: (Přihláškou se rozumí samostatný doklad, nelze ji nahradit údaji uvedenými v životopise, osobním dotazníku, průvodním dopise, atd.)

• jméno, příjmení a titul, datum a místo narození, státní příslušnost, místo trvalého pobytu, popř. jinou kontaktní adresu, pokud se neshoduje s trvalým pobytem,

• číslo občanského průkazu nebo číslo dokladu o povolení k pobytu, jde-li cizího státního občana,

• název pozice, o kterou se ucházíte, a číslo VŘ,

• datum a vlastnoruční podpis uchazeče.

K přihlášce je nutno přiložit: 

• strukturovaný životopis s údaji o dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech a dovednostech,

• výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce; u cizích státních příslušníků též obdobný doklad osvědčující bezúhonnost vydaný domovským státem; pokud takový doklad domovský stát nevydává, doloží se bezúhonnost čestným prohlášením,

• ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání,

• splnění podmínek podle zákona č. 451/1991 Sb., kterým se stanoví některé další předpoklady pro výkon některých funkcí ve státních orgánech a organizacích České a Slovenské Federativní Republiky, České republiky a Slovenské republiky, ve znění pozdějších předpisů (lustrační zákon); předpoklady podle tohoto ustanovení neprokazují osoby narozené po 1. prosinci 1971,

• motivační dopis.

Lhůta pro podání přihlášky: 1. 11. 2024 (za včasně podanou přihlášku se považuje také její podání k poštovní přepravě v poslední den stanovené lhůty – později zaslané přihlášky nemůžeme zařadit do výběrového řízení)

Způsob podání přihlášky:

• poštou (Magistrát města Olomouce, oddělení personální a právní, Horní náměstí č. p. 583, 779 11 Olomouc),

• datovou schránkou (ID: kazbzri),

• osobním doručením na podatelnách Magistrátu města Olomouce (Hynaisova 10, Horní nám. č. p. 583).

Výběrové řízení a tiskopisy jsou k dispozici na internetové adrese: https://kariera.olomouc.eu nebo na oddělení personálním a právním.

Vyhlašovatel si vyhrazuje právo výběrové řízení kdykoli v jeho průběhu i bez uvedení důvodů zrušit nebo nevybrat žádného vhodného uchazeče.