rada/odborný rada v Oddělení výkonu daní I

Jméno/Firma
Generální finanční ředitelství
Pracoviště
Brno
Úvazek
Plný
Vytvořeno
10. 10. 2024

O pozici

Služba zahrnuje zejména následující činnosti:

  • provádění kontrolní činnosti se zaměřením na DPPO u velkých daňových subjektů (postupy k odstranění pochybností, daňová kontrola, místní šetření),

  • provádění analýzy dat, provádění protokolovaných jednání, sepisování kontrolních závěrů,

  • provádění vyhledávací činnosti.

Požadujeme:

  • vysokoškolské vzdělání v bakalářském nebo magisterském studijním programu,

  • bezúhonnost, svéprávnost, potřebná zdravotní způsobilost.

Co Vám nabízíme:

  • místo výkonu: Brno,

  • zajímavá a odborná práce v kvalifikovaném kolektivu,

  • stabilita a zázemí ve velké státní organizaci,

  • motivační ohodnocení,

  • pružná pracovní doba,

  • 25 dní dovolené,

  • 5 dní indispozičního volna,

  • příspěvek na stravování,

  • čerpání individuálních příspěvků z FKSP (např. na penzijní připojištění, stravování nebo Cafeterii),

  • rekreace ve vlastních rekreačních zařízeních,

  • letní tábor pro děti zaměstnanců,

  • víceúčelová karta Multisport sloužící ke sportovním a relaxačním aktivitám, a to i pro rodinné příslušníky,

  • možnost zapojení do zaměstnaneckých programů zdravotních pojišťoven,

  • propracovaný vzdělávací program.

Platové podmínky:

  • platový tarif v rozmezí od 27 650 Kč do 40 740 Kč podle délky započitatelné praxe a míry jejího zápočtu dle § 3 nařízení vlády č. 304/2014 Sb.,

  • osobní příplatek po zapracování od 8 148 Kč do 10 185 Kč,

  • zvláštní příplatek 3 800 Kč podle § 6 nařízení vlády č. 304/2014 Sb.,

  • možnost výkonnostních a cílových odměn,

  • možnost využití napracovaných hodin formou celodenního volna až 2 dny v kalendářním měsíci.

Pokud Vás nabídka zaujala, budeme se těšit na Vaši přihlášku, která je podmínkou pro zařazení a účast ve výběrovém řízení. Výčet náležitostí přihlášky a k ní požadovaných ověřených dokladů, včetně způsobu jejího podání, naleznete v úplném znění oznámení o vyhlášení výběrového řízení uveřejněném na:

https://financnisprava.gov.cz/cs/financni-sprava/verejne-informace/aktualne-vyhlasena-vyberova-rizeni/app/detail/9840262

Posuzovány budou žádosti podané ve lhůtě do 25. října 2024 tj. v této lhůtě doručené služebnímu orgánu prostřednictvím provozovatele poštovních služeb na adresu služebního úřadu Specializovaný finanční úřad, nábřeží Kapitána Jaroše 1000/7, 170 00 Praha 7, nebo osobně podané na podatelnu služebního úřadu na výše uvedené adrese. Žádost lze podat rovněž v elektronické podobě s uznávaným elektronickým podpisem na elektronickou adresu služebního úřadu podatelna4000@fs.mfcr.cz nebo prostřednictvím veřejné datové sítě do datové schránky ID: 7cs8cge.

Žádosti doručené po stanovené lhůtě budou z výběrového řízení vyřazeny.

Obálka, resp. datová zpráva, obsahující žádost včetně požadovaných listin (příloh) musí být označena slovy: „Neotvírat“ a slovy „Výběrové řízení na služební místo 400177 rada/odborný rada v Oddělení výkonu daní I“.