Odborný referent/vrchní referent Oddělení kontrolní II ÚP v Kroměříži

Jméno/Firma
Generální finanční ředitelství
Pracoviště
Kroměříž
Úvazek
Plný
Vytvořeno
10. 10. 2024

O pozici

Osoba na služebním místě vykonává tyto činnosti:

- provádění potřebných procesních úkonů podle daňového řádu a vydávání rozhodnutí v daňového řízení

- provádění postupů při správě daní podle daňového řádu, a to daňovou kontrolu, vyhledávací činnost, místní šetření a postupy k odstranění

- vyhotovování zpráv o daňových kontrolách a místních šetřeních, vyhotovování protokolů o projednání s daňovým subjektem, případně se třetími osobami

- zpracovávání návrhů stanovisek pro řízení o řádných a mimořádných opravných prostředcích proti rozhodnutí správce daně různého druhu

- zajišťování výkonu správy daní v souladu s příslušnými právními předpisy (vedení jednání v sídle územního pracoviště i mimo něj, zpracování úřední korespondence atd.)

Požadujeme:

- středního vzdělání s maturitní zkouškou nebo vyššího odborného vzdělání

- bezúhonnost

- svéprávnost

- potřebná zdravotní způsobilost

Co Vám nabízíme:

- místo výkonu: Kroměříž

- zajímavá a odborná práce v kvalifikovaném kolektivu

- stabilita a zázemí ve velké státní organizaci

- motivační ohodnocení

- pružná pracovní doba

- 25 dní dovolené

- 5 dní indispozičního volna

- příspěvek na stravování

- čerpání individuálních příspěvků FKSP (např. na penzijní připojištění, stravování nebo Cafeterii)

- rekreace ve vlastních rekreačních zařízeních

- letní tábor pro děti zaměstnanců

- víceúčelová karta Multisport sloužící ke sportovním a relaxačním aktivitám, a to i pro rodinné příslušníky

- možnost zapojení do zaměstnaneckých programů zdravotních pojišťoven

- propracovaný vzdělávací program

Platové podmínky:

- platový tarif v rozmezí od 21 710 Kč do 31 820 Kč podle délky započitatelné praxe a míry jejího zápočtu dle § 3 nařízení vlády č. 304/2014 Sb.,

- osobní příplatek v rozmezí od 3 182 Kč do 4 773 Kč,

- zvláštní příplatek ve výši 3 800 Kč podle § 6 nařízení vlády č. 304/2014 Sb., a Služebního předpisu GŘ č. 2/2017,

- možnost výkonnostních a cílových odměn,

Pokud Vás nabídka zaujala, budeme se těšit na Vaši přihlášku, která je podmínkou pro zařazení a účast ve výběrovém řízení. Výčet náležitostí přihlášky a k ní požadovaných ověřených dokladů, včetně způsobu jejího podání, naleznete v úplném znění oznámení o vyhlášení výběrového řízení uveřejněném na:https://financnisprava.gov.cz/cs/financni-sprava/verejne-informace/aktualne-vyhlasena-vyberova-rizeni/app/detail/9840124

Posuzovány budou žádosti podané ve lhůtě do 25.10.2024, tj. v této lhůtě doručené služebnímu orgánu prostřednictvím provozovatele poštovních služeb na adresu služebního úřadu Finanční úřad pro Zlínský kraj, třída Tomáše Bati 21, 761 86 Zlín, nebo osobně podané na podatelnu služebního úřadu na výše uvedené adrese.

Žádost lze podat rovněž v elektronické podobě s uznávaným elektronickým podpisem na elektronickou adresu služebního úřadu (podatelna3300@fs.mfcr.cz) nebo prostřednictvím datové sítě do datové schránky (n69nz5y).

Žádosti doručené po stanovené lhůtě budou z výběrového řízení vyřazeny.

Obálka, resp. datová zpráva, obsahující žádost včetně požadovaných listin (příloh) musí být označena slovy: „Neotvírat“ a „Výběrové řízení na služební místo č. 330892 odborný referent/vrchní referent v Oddělení kontrolním II Odboru kontrolního – Kroměříž“.