HR & Back office (M/Ž) - Praha

Jméno/Firma
Mark2 Corporation Czech, a.s.
Pracoviště
Praha
Úvazek
Plný
Vytvořeno
10. 10. 2024

O pozici

Rád/a komunikujete s lidmi a chcete se pohybovat v HR? Hledáme zapáleného a dynamického kolegu/kolegyni, který se nebojí výzev, je zodpovědný, má rád různorodou práci, je empatický a spokojenost zaměstnanců je pro něj prioritou. Zaškolování na pozici bude probíhat postupně od vedoucí oddělení, budete totiž její pravou rukou ! Chcete být součástí týmu, kde se rozhodně nebudete nudit a kde váš přínos bude skutečně vidět? Pak čtěte dál!

Vaší náplní práce bude:

  • Koordinace administrativních úkolů

  • Správa firemní a HR dokumentace

  • Komunikace s dodavateli a externími partnery

  • Organizace firemních aplikací

  • Zpracování podkladů pro účetnictví

  • Komunikace s úřady

  • Podpora vedení společnosti

  • Samostatné vedení projektů

  • Péče o aktivní zaměstnance

Co od našeho nového kolegy/kolegyně očekáváme:

  • Znalost MS Office na výborné úrovni (Word, Excel, PowerPoint) – každodenní využití

  • Organizační schopnosti, pečlivost a samostatnost

  • Komunikativní a proaktivní přístup

  • Schopnost řešit problémy a pracovat pod tlakem

  • Znalost angličtiny na komunikativní úrovni je výhodou, nebudete však komunikovat na denní úrovni

Co nabízíme:

  • Odpovídající finanční ohodnocení

  • Oporu od kolegů, které kolem sebe budete mít

  • Přátelské prostředí

  • Kancelář v centru Prahy

  • Načerpání spousty zkušeností napříč nejen oborem HR, které se vám kdekoli v budoucnu mohou hodit

  • Možnost kariérního růstu v dynamickém prostředí společnosti

  • Firemní vzdělávání

  • MultiSport kartu

  • Zvýhodněné volání O2

  • Happy days

Kontakt: Pokud vás naše nabídka zaujala, zašlete svůj životopis přes odpovědní formulář a rádi se s vámi o nabídce detailněji pobavíme!